تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین: در حالی كه شما با روشی خلاقانه ابراز وجود می كنید، احساسات شما نیز در سرتاسر روز قدرتمند می شوند. خوشبختانه خود آگاهی شما باعث می شود در تحقیقاتی كه به طور مستقل انجام می دهید بیشتر تجربی كار كنید. این را هم در نظر داشته باشید كه ممكن است خیلی دیر به خواسته هایتان برسید و در این دوره باعث به هم ریختن برنامه هایی كه تا كنون رهبری كرده اید بشوید.

اردیبهشت: شاید شما دلتان می خواسته كه آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یك روز خوب را به طور كامل خراب خواهید كرد. به جای صحبت كردن در مورد اتفاقات بدی كه افتاده است، عصبانیت خود را به عملكردی صحیح تبدیل كنید. به كارهایی كه می توانید برای بهتر كردن زندگی تان انجام دهید فقط فكر نكنید، بلكه این كارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نكته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود كه در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

خرداد: شما امرو تقریباً برای تفریح كردن وشاد بودن آامدگی دارید، امما اشتیاق شما برای تفریح می تواند منجر به شیطنت و آزاد و اذیت شود. روش راحت و فریبنده شما باعث می شود كه شما از یك ملاقات كوچك بی اهمیت به مهمانی های آخر هفته كشیده شود. اگرچه مهمانی رفتن لذت بخش است اما به شما توصیه نمی شود كه این كار را بكنید. به جلوحركت كرده و هیمشه خودتان باشبد، امام یك سیر محدویتهای قرار دادی برای خود در نظر گرفته و از آنها پارا فراتر نگذارید.

تیر: شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد كرده اید و این موضوع همان قدر كه می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یكی از بزرگترین تواناییهای شما این است كه می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر كنید. باوجود اینكه صبركردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از كارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید كه كاری جدید را شروع كنید وخیلی سریع آن را تمام كنید. فرامش نكنید كه كمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

مرداد: شما بسیار به سفر كردن علاقه پیدا كرده اید و دوست دارید یا به كوهستان و یا به جزیره ای كوچك بروید. هیچ چیزی اكنون نمی تواند شما را از تصمیمتان منصرف كند. تنها مشكلی كه وجود دارد این است كه شما اگر رویاهایی خود را مطرح كنید ممكن است بیشتر از قبل برای انجام این كار وسوسه شوید. اما این كار غیر ممكن نیست، بنابراین تا موقعی كه مطمئن نشده اید هر چیزی كه برای این مسافرت لازم است را تهیه نكرده اید، برای تبدیل كردن این ایده به واقعیت و رفتن به مسافرت اقدام نكنید.

شهریور: شما امروز نمی توانید آن كارهایی كه می دانید باید انجام دهید و آن كارهایی كه نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید.  حسی به شما می گوید كه موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث انگیزه شما می شود كه در خفا و پنهانی شروع به كاوش و جستجو كنید. شما در حالی كه یك سری اطلاعات باارزش را كشف می كنید كه شما را به مسیر جدید هدایت می كنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را كه نیاز دارید داشته باشید.

مهر: امروز ممكن  است یكی از دوستان یا همكارلنتان خیلی پرادعا و پرخاشگر به نظر برسد، و این موضوع داشتن یك گفتگوی مهم را سخت می سازد. شما نمی خواهید آسیب پذیری احساسی خود را در مقابل منفی بافی یك نفر دیگر آشكار كنید. اگر به نظر می رسد كه این مورد برای شما مثل افراد دیگر است پس در مقابلش حالت تدافعی نداشته باشید و دیوارهایی كه دور خود كشیده اید را خراب كنید. سعی كنید كه منشأ عصبانیت این فرد را تشخیص داده و بعد بببنید كه ادامه بحث به كجا می كشد.

آبان: فقط كار كردن و تفریح نداشتن همه افراد چه زن و چه مرد را خسته می كند، پس امروز از خانه بیرون بروید و قدری تفریح كنید. البته تا موقعی كه شما كارهایتان را تمام نكرده اید این كار غیر ممكن است، اما شما اكنون در حین اینكه كار می كنید برای لحظه كوتاهی می توانید كمی هم خودتان را سرگرم كنید. تمام كارهایی كه لازم است انجام شود بیان كننده تصورات شماست و سپس باعث می شود شما روی كارهایی كه باید انجام دهید متمركز شوید بنابراین آخر هفته كاملاً برای تفریح كردن آمادگی خواهید داشت.

آذر: زمانی كه شما انگیزه حركت كردن و به جلو رفتن را دارید، می خاوهید كه بر اساس نظریات خودتان دست به عمل بزنید. گاهی وقتها عاقلانه است كه كمی صبر كنید و ببینید كه بعداً چه احساسی پیدا خواهید كرد. وقتی كه شما با چنین موردی مواجه می شوید، با احتیاط شروع كردن بهترین استراتژی است. با وجود این در حال حاضر نشان دادن یك واكنش سریع پاك بودن نیت شمارا نشان می دهد، بنابراین تردید نشان ندهید.

دی: وقتی كه شما می خواهید در مورد اهدافتان صحبت كنید مشكلی برایتان به وجود می آید، برای اینكه شما فهمیده اید كه جلوی احساسات خود را گرفتن لزوماً شما را به چیزهایی كه می خواهید نمی رساند. شما هنوز نمی دانید كه با موضوعی كه باعث ناراحتی شما شده است چگونه برخورد كیند. فكر كردن به این موضوع واقعاً به شما كمكی نخواهد كرد، برای اینكه فقط بیشتر شما را عصبی می كند. اصلاً مقدمه چینی لازم نیست، فقط باید در موردش صحبت كنید.

بهمن: اكنون در چشمان شما برق هیجان انگیزی دیده می شود و توانایی شما در متقاعد كردن دیگران واقعاً كسانی را كه به شما نزدیكند می ترساند. اگرچه لزوماً شما عصبانی نیستید، اما كاملاً مشخص است كه شما حاضرید برای رسیدن به چیزهایی كه دوست دارید بجنگید. اگر به نظر می رسد كه دیگران به خاطر عملكردهای شما ناراحت شده اند، آنها را مطمئن كنید كه شما قصد ندارید به كسی ضرر  بزنید و شما فقط به خاطر چیزهایی كه كشف كرده اید بسیار احساساتی شده اید. سپس یك نفس عمیق كشیده و همه برنامه های خود را برایشان شرح دهید.

اسفند: شما می دانید كه چیزی در حال تغییر كردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید كه آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینكه نمی دانید كه چگونه باید احساسات خود را ابراز كنید. به جای اینكه متكی به كلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم كردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت كه لازم شد می توانید مقصود خود را بیان كنید.
 
تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ
 

 
X