تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین: امروز شما فكر می‌كنید كه فقط باید به فكر خودتان باشید، اما افراد دیگری هم هستند كه نیاز به توجه و محبت شما دارند. البته شما حس دلسوزی و ترحم خود را از دست نداده اید؛ بلكه فقط بیش از اندازه حساس شده اید. شما قدری هم فراموشكار شده اید و همینكه كسی پیدا شود كه نیازهای افراد دیگر را بهتان یادآوری كند، موفقیت‌های چشمگیری را حاصل خواهید كرد.

اردیبهشت: امروز احساسات قلبی تان عوض شده است، پس به كسانی كه درك‌تان می‌كنند دقیقاً بگویید كه چه حسی دارید. اما سخنان شما مقصود واقعی تان را پنهان می‌كند. شما باید بفهمید كه چرا دیگران سخنان رك و راست شما را بد متوجه می‌شوند، چرا كه ممكن است كم كم واقع بینی خود را از دست بدهید. فراموش نكنید كه هیچ كس از روی قصد نمی‌خواهد برایتان مشكل تراشی كند و جلوی پیشرفتتان را بگیرد.

خرداد: شما امروز خیلی سریع به سمت فعالیت‌های اجتماعی كشیده می‌شوید، چرا كه خیلی مجذوب پویایی و فعالیت‌های گروهی كه عضوش هستید شده اید. علاوه بر این خیلی دوست دارید سوءتفاهمات را برطرف كنید. اگر كسی بهتان گفت كه شما انسان ضعیفی هستید چون خیلی زود از موضع خود پایین می‌آیید، از اینكه افكار خود را به او بگویید هراس نداشته باشید.

تیر: شما امروز به هویت خود و احساسات‌تان اطمینان و ایمان كامل دارید، اما گفتن این موضوع به دیگران اصلاً كار راحتی نیست. شما اصلا دوست ندارید نقاط ضعف خود را آشكار كنید. ولی به خصوص وقت‌هایی كه در جمع دوستانتان هستید كمتر از آن چیزی كه فكر می‌كردید توانایی دفاع كردن از خود را دارید. لزومی‌ ندارد كه درجمع زیاد حرف بزنید، اما دیوارهای غیر لازمی ‌كه دور خود كشیده اید و شما را از دوستانتان دور كرده است را فرو بریزید.

مرداد: امروز شانس‌تان ر امتحان كرده و در مسائلی كه مربوط به سلامتی‌تان هستند تغییراتی ایجاد كنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد كه مربوط به جزئیات می‌باشد و اكنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات كوچكی كه می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه كنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش كردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

شهریور: شما از یك طرف می‌دانید كه باید مسئولیت پذیر باشید و كارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تن‌تان می‌خارد برای هیجان و خطر كردن!! باوجود اینكه هم اكنون هیچ خطری شما را تهدید نمی‌كند، ولی لازم است كه قبل از اینكه كاری بكنید كه باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر كاری را خوب بررسی كنید.

مهر: شما می‌دانید كه چیزی در حال تغییر كردن است، اما هنوز نمی‌توانید بگویید كه آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینكه نمی‌دانید كه چگونه باید احساسات خود را ابراز كنید. به جای اینكه متكی به كلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم كردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت كه لازم شد می‌توانید مقصود خود را بیان كنید.

آبان: گاهی اوقات وقتی كه شما در كاری موفق می‌شوید برایتان سخت است كه خودتان را كنترل كرده و احساساتتان را ابراز نكنید، با وجود این زمانی كه شما از نظر احساسی ضربه می‌خورید توانایی انجام این كار را دارید. به یاد داشته باشید حالا كه احساسات شما شكننده و حساس هستند، اگر ابراز بشوند نمی‌توانند به این شكلی كه در حال حاضر هستند مدت زیادی دوام بیاورند. در مورد خودتان با دید منفی قضاوت نكنید؛ شما خودتان می‌دانید كه چه موقع احساسات خود را ابراز كنید.

آذر: امروز برای شما روز پركار و پر مشغله ای است، به خصوص اگر دوستان و همكارانتان به شما كمك نكنند. خوشبختانه شما فرصتی دارید كه اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینكه با نارضایتی در مورد شرایط جدیدتان صحبت كنید، به آنچه كه در جهان شگفت انگیز مادی و معنوی تان اتفاق افتاده است شكل تازه ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست كه شما نیاز دارید كه به دنبال ثروت بیشتری باشید، بلكه به معنی این است كه شما باید به خاطر نعمت‌هایی كه دارید شكرگزار باشید.

دی: امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كار خاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر كمی‌ تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساس خواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

بهمن: شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت كنید. دلیل این كارتان این است كه باوجود تمام مشكلاتی كه وجود دارد نمی‌خواهید مشكل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید كه باید گفته شوند. فراموش نكنید حرفی كه شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی ‌كند، بلكه روش بیان شما ممكن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینكه از كسی خجالت بكشید، از احساسات خود حرف بزنید.

اسفند: هم اكنون كه ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه كردن به خود كشف كرده اید! اگر تازگی‌ها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یك انسان شك و شبهه‌ای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریكی و ظلمات زندگی كنید؛ از آفتاب و روشنی‌های طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی كه پیش رو دارید افكار مثبت وارد زندگی تان شوند.

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

 
X