تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!...

فروردین
اولویت های تان را مشخص کنید و انجام کارهایی را که برنامه ریزی کرده اید از امروز شروع کنید. اگرچه مشتاق هستید که سخت تلاش کنید، اما ممکن است همه چیز بیش از آن چه فکر می کنید طول بکشد. به دلیل تقابل خورشید با سیاره ی کلیدی شما مریخ، امروز بسیار تیز و چابک هستید و از طرفی هم نمی دانید که این انرژی را به کدام جهت هدایت کنید. اوضاع روابط تان کمی وخیم است، پس از هر گونه مشاجره ای پرهیز کنید. برای پیروز شدن در مشاجره انرژی خود را هدر ندهید، حتی اگر حق با شما بود. انتخاب اخلاقی ترین مسیر آسان نیست، اما مطمئن ترین مسیر برای رسیدن به موفقیت است.

اردیبهشت
حتی اگر تصمیم داشتید که امروز کمی عقب بنشینید و استراحت کنید، اما چیزهایی در محیط اطراف تان اتفاق می افتد که نمی توانید نادیده ی شان بگیرید. اگر امروز دست از کار بکشید فقط باعث افزایش تنش می شود، زیرا به هر حال درگیر اتفاقات برنامه ریزی نشده ی اطراف تان می شوید. بهترین راهکار این است که هرچه زودتر تسلیم شرایط شوید، زیرا زمانی احساس راحتی خواهید کرد که خودتان را در گردبادهای روابط اجتماعی داخل کنید. چیزهایی که شما را غافلگیر می کنند بپذیرید و بعد می بینید که همه چیز ممکن خواهد شد.

خرداد
برای مدتی بیش فعال بوده اید و حالا دل تان می خواهد قبل از این که سوخت و انرژی تان به اتمام برسد کمی دست از فعالیت بکشید. اگرچه نشانه هایی وجود دارند که می توانید با سرعت آهسته تر پیش بروید، اما هنوز تصمیم ندارید که چیزی را متوقف کنید. می توانید دیگران را شگفت زده کنید و به آن ها نشان دهید که تا کجاها می توانید پیش بروید، اما فرسوده کردن خودتان در این فرایند مطمئناً ارزش اش را ندارد. اگر امروز احساس می کنید که خالی شده اید، کمی صبر کنید تا مجدداً انرژی  از دست رفته را بازیابید و بعد به مسابقه ادامه دهید.

تیر
ممکن است کسی از شما انتظاری داشته باشد که بیش از توان شماست و شما هم دوست ندارید که نا امیدش کنید، حتی اگر احساس کنید که آن چه بر دوش تان قرار گرفته از توان شما خارج است. در حقیقت نمی خواهید هیچ چیزی را نادیده بگیرید، پس بهتر است قبل از این که به نتایج کار فکر کنید بله بگویید. این که خودتان را وارد هر نوع فعالیتی بکنید و باعث آشفتگی انرژی تان شوید اصلاً ایده ی مناسبی نیست. مرزهای درستی را مشخص کنید تا دیگران هم این فرصت را داشته باشند که به محدودیت های شما احترام بگذارند. مراقبت از خود به اندازه ی اهمیت دادن به دیگران مهم است.

مرداد
خدمت هایی که به دیگران ارایه می دهید به آرمان های معنوی شما گره خورده اند، اما به عهده گرفتن مسئولیت های بسیار در یک زمان باعث می شود که نتوانید به رویاهای خودتان فکر کنید. امروز ارتباط با دوستان مثل یک کاتالیزور عمل می کند و شما را به دنیای رنگارنگ خیلات تان وارد می کند. اشکالی ندارد که با خیالات تان سرگرم شوید، اما نباید از آن ها برای فرار از مشکلات دنیای واقعی استفاده کنید. خودتان را درگیر ماجراهای غیر ضروری نکنید و همان طور که وقت برای سفر درونی تان گذاشته اید بگذارید تا روح بخشنده ی تان نیز بدرخشد.

شهریور
برای این که تصمیم بگیرید تا چگونه وضعیت مالی خود را بهبود ببخشید زمان کافی دارید، اما خودتان فکر می کنید که باید هر چه زودتر تصمیم بگیرید. اگر به طرز ناراحت کننده ای فکر می کنید که باید هرچه زودتر دست به کار شوید، چند نفس عمیق بکشید و خودتان را از این مخمصه خارج کنید. کارهای عجولانه سازنده نیستند، پس قبل از این که دست به کار شوید حتماً با دقت آن را بررسی کنید. لزومی ندارد که عجله کنید، شاید باور نکنید اما همه چیز مطابق نقشه پیش می رود.

مهر
کسی هست که شاید رفتارش خیلی واضح نباشد و حتی ممکن است که برخلاف نیت های خوب شما وارد عمل شده باشد. اگر متوجه شدید که یکی از دوستان تان ضد شماست عصبانی نشوید و سعی کنید از این تجربه درس بگیرید. این که دیگران را گناهکار کنید فقط باعث اتلاف وقت و انرژی شما می شود. خوشحال باشید که حقیقت امور جاری را می دانید، زیرا چیزهایی که نمی دانید ممکن است بیش از آن چه فکرش را می کنید به شما آسیب بزند. اگرچه بدیهی است که باید مراقب خودتان باشید، اما بگذارید دیگران هم کمی تردید کنند، این به نفع آن هاست.

آبان
کنترل احساسات ابراز نشده می تواند پیچیده شود، به ویژه اگر نتوانید خشم و عصبانیت تان را نیز کنترل کنید. متأسفانه خیلی سخت است که بفهمید انگیزه ی کنونی تان چیست و تا چه حد احساسات تان عمیق اند. امروز خودتان را وارد هیچ بحثی نکنید، زیرا ممکن است به اشتباه فکر کنید که یک راه حل ساده برای حل مشکل تان وجود دارد. با احتیاط حرکت کنید، زیرا در حال حاضر بسیار پذیرنده هستید و ممکن است که احساسات از فرد دیگر به شما انتقال داده شود. مشکل فعلی در صورتی به راحتی قابل حل کردن است که به درون خود توجه کنید و به دنبال راه حل در دنیای خارج نباشید.

آذر
این که بخواهید در احساسات تان غوطه ور شوید و در عین حال کارآیی خود را نیز حفظ کنید برای تان به یک چالش تبدیل خواهد شد. دوست ندارید که رویاهای غیر واقعی خود را کنار بگذارید، حتی اگر تعهدات تان مانع شوند. مسئولیت پذیر باشید و به ایده آل های تان پایبند بمانید. تا جایی که امکان دارد دقت کنید، زیرا آن چه اتفاق می افتد بیش از چیزی است که به چشم قابل دیدن است. باید بین اهمیت به کار و اهمیت به رویاهای قلبی تعادل برقرار کنید.

دی
امروز به شدت بی تاب و ناشکیبا هستید، اما به خاطر خصلت مسئولیت پذیری که دارید احتمال انجام کارهای احمقانه به حداقل می رسد. خوشبختانه یک ذخیره ی پنهانی انرژی دارید و به این ترتیب می توانید کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید، البته اگر درگیر مسایل احساسی نشوید. اگر احساس می کنید که دل تان می خواهد کار دیگری انجام دهید، فقط به خاطر بیاورید که کمی دیرتر وقت کافی برای شروع کار جدید خواهید داشت. ثابت قدم بمانید و بدون هیچ گونه تغییر مسیر ناگهانی به راه خود ادامه دهید.

بهمن
برای پیدا کردن یک راه حل درست بهتر است به احساسات تان توجه کنید و فقط به عقل تان رجوع نکنید. کمی فراتر از آن چه به چشم می بینید بیندیشید، زیرا تا تمام حقیقت روشن نشود به رضایت کامل نمی رسید. شاید دیگران متوجه نشوند که چرا به موضوعاتی که به آن ها مربوط نیست این قدر علاقه مندید، اما نگران این نباشید که دیگران چه فکری می کنند. اگر این مساله برای تان مهم است باید وقت بگذارید و آن رابررسی کنید. در نهایت این خود شما هستید که صحنه را می چرخانید و ستاره ی نمایش هستید.

اسفند
اگر احساس می کنید که یک مورد مهم را در نقشه ی اصلی فراموش کرده اید هنوز هم خیلی دیر نشده و می توانید تا چند روز آینده فعالیت های خود را مجدداً بررسی کنید. امروز بهتر است زمان را به خاطر مشاجره با دیگران تلف نکنید، مهم این است که حقایق را فاش کنید. حتی اگر متوجه چیزی شدید که دوست اش ندارید یاس و دلسردی به خودتان راه ندهید. این یک فرصت فوق العاده برای اصلاح برنامه های شماست و می توانید فرصت هایی را که برای موفقیت دارید بهبود ببخشید.




تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

 
X