تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصمیم کائنات برای شما آگاه شوید!

فال روز 15 شهریور - 6 سپتامبر برای امروز شما

 

فال روزانه 15 شهریور متولدین فروردین ماه

به نظر می رسد که امروز خیلی نگران مسئولیت های تان نیستید و بیشتر به کلیت فکر می کنید. معمولاً دوست دارید تمرکزتان را روی لحظه ای که در آن هستید قرار دهید. اما ممکن است همزمان به آن دوردست ها هم نگاهی بیندازید و ببینید کمی آن طرف تر چه می گذرد. به شما توصیه می شود که در حال حاضر هیچ گونه تصمیم جدی درباره ی آینده ی خود نگیرید. انتخاب های تان را تا چند روز دیگر معلق نگه دارید تا بتوانید مدتی بیشتر به رویاهای تان فکر کنید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین اردیبهشت ماه

اکنون ماه به دهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی زندگی عمومی وارد شده است، از این رو عاقلانه است که مسیر زندگی خود را مجدداً ارزیابی کنید. اما به نظر می رسد که راه درازی را تا موفقیت در پیش دارید. همین طور که سعی می کنید یک راه مستقیم برای رسیدن به اهداف تان پیدا کنید ممکن است دچار اضطراب و نگرانی شوید. اکنون به شما پیشنهاد می شود که نگرانی های تان را کنار بگذارید، هر چه بیشتر کنکاش کنید باز هم به راه حل مناسبی نخواهید رسید. در عوض بهتر است فعالیت هایی انجام دهید که به جسم تان استراحت می دهند و باعث راحتی اعصاب می شوند. وقتی ذهن تان آرام تر شد بهتر می توانید تصمیم بگیرید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین خرداد ماه

هنوز مشکلاتی دارید که راه حلی برای شان پیدا نکرده اید، اما احساس می کنید که زندگی تان با آرامش بیشتری از قبل پیش می رود. لازم نیست که امروز نگران این مشکلات باشید، به این ترتیب برای مدتی از شدت فشارها کاسته می شود و راحت تر می توانید از نعمات زندگی تان لذت ببرید. فقط حواس تان باشد که رویاپردازی می تواند شما را از مسیر منحرف کند، پس مبادا از مسیر شادی که همین پیش پای شماست دور شوید. چشمان تان را باز کنید و از چیزهایی که دارید سپاسگزار باشید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین تیر ماه

با این که خانواده و دوستان تان در نزدیکی شما به سر می برند احساس غریبی می کنید. تنهایی خود را دوست دارید و ترجیح می دهید که افکارتان را نزد خودتان نگه دارید، اما بدانید که رازداری باعث می شود که فاصله ی احساسی بین شما و اطرافیان تان بیشتر شود. این تنهایی ای که به خودتان تحمیل کرده اید به نوعی نشان دهنده ی قدرت های درونی شماست. اجازه ندهید که ترس، رویاهای تان را به حاشیه بکشاند. قبل از این که با کسانی که دوست شان دارید دوباره ارتباط برقرار کنید، به شما توصیه می شود که از این فرصت تنهایی استفاده کنید و مسیر آینده ی خود را به سوی موفقیت تجسم نمایید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین مرداد ماه

به نظر می رسد که دیگران احساسات حقیقی خود را پنهان می کنند و خودشان را از شما دور نگه می دارند. اکنون ماه به هفتمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی روابط وارد شده است، از این رو به نظر می رسد که توجه تان را از روی دنیای کوچک تان برداشته اید و دارید به واکنش های دیگران نگاه می کنید. برای این که اطلاعات کافی به دست آورید فقط نباید روی احساسات تان تکیه کنید، آن وقت ممکن است حدس و گمان های غلط بزنید و خودتان هم متوجه اشتباه تان نشوید. داستان سرایی را کنار بگذارید و فقط به ندای قلب تان گوش دهید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین شهریور ماه

معمولاً این قابلیت را دارید که آستین ها را بالا بزنید و هر کاری را به پایان برسانید، اما امروز تمام کردن کارها به این آسانی ها حاصل نمی شود. احساس می کنید هر بار که به هدف تان نزدیک می شوید , مقصد نهایی از دست تان می گریزد. دست کشیدن از کار اصلاً ایده مناسبی نیست، به نفع تان است که زمان بندی ای را که شرایط کنونی برای شما رقم زده بپذیرید. بدون این که فکر کنید چه قدر از مسیر باقی مانده به حرکت تان ادامه دهید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین مهر ماه

اکنون ماه به پنجمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خود بیانگری وارد شده است، از این رو ممکن است احساس کنید که افکار مبتکرانه در ذهن تان این طرف و آن طرف می شوند. بقیه ی ماجرا به شما بستگی دارد، این که چه طور افکارتان را بیان کنید که بیشترین تأثیر ممکن را بگذارید. متأسفانه با این که افکار خوبی در سر دارید، اما به نظر می رسد که هیچ ربطی به مسئولیت های فعلی شما ندارند. قبل از این که کاری را شروع کنید نا امید نشوید، در عوض تلاش کنید در هر کاری که انجام می دهید مسئولیت پذیر باشید. به کودک درون تان اجازه دهید که خودش را نشان دهد، اما نه این که مسئولیت ها و تعهدات تان را فراموش کنید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین آبان ماه

اکنون ماه به چهارمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی ریشه ها وارد شده و شما را به یاد خاطرات کودکی انداخته است. اما یادتان باشد که اجازه ندهید خاطرات گذشته مانع رسیدن شما به آینده شوند. به نظر می رسد که اهداف بزرگی در سر دارید و می دانید که قرار است موفقیت آینده ی خود را چگونه رقم بزنید، حتی فهرستی تهیه کرده اید و کاملاً آماده ی عزیمت هستید، اما حالا احساس می کنید که این ها فقط رویاهای دور و دراز هستند. درست است که امروز مشغله های جدی دیگری دارید که باید به آن ها فکر کنید، اما بدانید که حتی اصلاحات کوچک می توانند تأثیر شگفتی روی آینده ی شما بگذارند.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین آذر ماه

امروز کارهای زیادی دارید که باید انجام شان دهید، آن قدر زیاد که دیگر فرقی نمی کند از کدام یک شروع کنید. به یک چیز شک نکنید و آن این که نباید کارها را به تعویق بیندازید. ممکن است در پایان روز خودتان را گرفتار در دام مشکلات ببینید، مگر این که زود از خواب بیدار شوید و کارهای تان را شروع کنید. یادتان باشد که اولین قدم داشتن یک نقشه ی منطقی برای پیشبرد امور است، اما حواس تان باشد هر کاری را که شروع می کنید با پشتکار آن را ادامه دهید. هر چه سریع تر دست به کار شوید، زودتر به پایان کار نزدیک خواهید شد.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین دی ماه

امروز دوست ندارید که همزمان چند کار مختلف انجام دهید، زیرا می دانید که بهتر است به جای سرسری انجام دادن چند کار، یک کار را با دقت انجام دهید. اما شاید امروز برای تان سخت باشد که روی کارتان تمرکز کنید، به ویژه اگر دل تان با کار نباشد. به شما توصیه می شود که در طول روز به عقل تان رجوع کنید. اگر بتوانید همه ی کارها را درست پیش ببرید حتماً دیگران تحت تأثیر قرار خواهند گرفت، پس به موانعی که سر راه تان قرار می گیرد اهمیت ندهید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین بهمن ماه

وسوسه شده اید که احساسات تان را سرکوب کنید و یک رویکرد منطقی تر را در پیش بگیرید. اکنون ماه دوباره به نشانه ی شما بازگشته و به شما یادآور می شود که اگر به احساسات تان توجه کنید شادتر خواهید بود، حتی اگر این احساسات برای مدت کوتاهی باعث ناراحتی شما شوند. در حال فرار هستید و می خواهید هر چه سریع تر از این موقعیت خلاص شوید، اما ممکن است این عجله باعث شود که یک درس مهم را در این مسیر یاد نگیرید. از سرعت خود بکاهید و به ندای درون تان اجازه دهید که به جای عقل به شما بگوید که باید چه کار کنید.
 

فال روزانه 15 شهریور متولدین اسفند ماه

پیچیدگی های احساسی اخیر تمام انرژی شما را گرفته و حالا دیگر آن قدر خسته هستید که نمی توانید درباره ی احساسات تان حرف بزنید. شاید حتی تصمیم بگیرید که خودتان را برای مدتی از یک رابطه ی عاشقانه کنار بکشید تا از ماجراها دور شوید. اکنون ماه به دوازدهمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی حریم شخصی وارد شده است، به همین خاطر بیشتر تمایل دارید که برای مدتی تنها باشید. مهم نیست که دیگران نسبت به این تصمیم شما چه واکنشی نشان خواهند داد. بهترین درمان برای روح شما کمی تجربه ی معنویت است.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ

 


 
X