تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه برای شما عزیزان تهیه و ترجمه شده و می توانید با خواندن فال مربوط به ماه تولد خود از تصمیم کائنات برای شما آگاه شوید!

فال روز 6 آذر - 27 نوامبر برای امروز شما

 

فال روزانه 6 آذر متولدین فروردین ماه

در حالی که سیاره پلوتو در اطراف دهمین خانه تان یعنی خانه وضعیت ها و شرایط می‌چرخد، برای شما حامل و پیام آور قدرت در روزهای آینده است. اما صعود شما به مراحل بالاتر وظایف و مسئولیت‌های سنگین تری را برایتان به همراه دارد و شما باید بهای آن را بپردازید. به کارهایی که می‌توانید برای رسیدن به اهدافتان انجام دهید فکر کنید، برای اینکه اگر درست تصمیم گیری کنید کارتان راحت‌تر می‌شود. بعدها که فشار این تغییرات را روی خود حس می‌کنید، ‌اوضاع پیچیده‌تر می‌شود.

 

فال روزانه 6 آذر متولدین اردیبهشت ماه

در چند روز گذشته شما مجبور شدید شخصیت خود را تجزیه و تحلیل کنید. تغییراتی شدید اما آرام در طور راه مجبورتان می‌کند در مورد اهداف زندگی خود جدی‌تر باشید. لازم نیست در فکر ایجاد کردن تغییرات فوری در سرتاسر جنبه‌های زندگی خود باشید، اما سعی نکنید از چیزهای بدیهی و غیر قالب اجتناب فرار کنید. ایجاد کردن تغییراتی کوچک در اهداف بلند مدت‌تان امری اجتناب ناپذیر است. اما اگر سنجیده و آرام این کار را بکنید باید دلیلی برای پیشرفت‌های اصلی شما شود.


فال روزانه 6 آذر متولدین خرداد ماه

پلوتو وارد هشتمین خانه شما یعنی خانه روابط صمیمانه شده است و دیدگاه‌های شما در مورد جهان پیرامونتان و ارزش و اهمیت انسان‌های دور و برتان کمی ‌تغییر می‌کند. در حالیکه بخش جدی تر وجود شما پررنگ تر می‌شود، شما بیشتر از قبل روی روابط‌تان حساب می‌کنید. باوجود اینکه از فکر کردن به روزهای گذشته دلتنگ می‌شوید، اما شما با کنکاش کردن در گنجینه‌های پنهان روح خود و مربوط به گذشته تان، می‌توانید زندگی تان را غنی تر سازید.

 

فال روزانه 6 آذر متولدین تیر ماه

امکان دارد شخصی که شما قبلا خیلی با او احساس نزدیکی می‌کردید، کم کم و به تدریج تغییر کند. تا جایی که از قوه تشخیص شما نیز فراتر می‌رود. سعی نکنید این روند را متوقف سازید. حتی اگر به این کرم ابریشم دوست داشتنی علاقه مند شده باشید، نمی‌توانید جلوی او را بگیرید تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالی که او را رها می‌کنید، حتی اگر به طور کامل این تغییرات را درک نمی‌کنید، سعی کنید همچنان به پرورش دادن کسانی که دوستشان دارید ادامه بدهید.


فال روزانه 6 آذر متولدین مرداد ماه

اگر مجموعه قوانینی را برای سلامتی خود در دراز مدت ایحاد کنید، می‌توانید تضمین کنید که در طول سال‌های آتی شادابی‌تان افزایش پیدا می‌کند. پلوتو متغیر وارد ششمین خانه تان یعنی خانه فعالیت‌های روزمره می‌شود و شما را قادر می‌سازد که عادت‌های قدیمی‌تان که زیاد هم برایتان مفید نبودند را ترک کنید. تا جایی که می‌توانید به دنبال ایجاد کردن تغییراتی باشید که برنامه‌های ورزشی و رژیم غذایی تان را اصلاح کنید. اگر خیلی معطل کنید، تاثیرات منفی که سبک زندگی ناسالم به جای می‌گذارد جبران ناپذیر خواهد بود.


فال روزانه 6 آذر متولدین شهریور ماه

در حالیکه پلوتوی آتشین وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه ابراز وجود کردن، می‌شود، شما نیز وارد خلاقانه ترین دهه زندگی خود می‌شوید. در این زمان هر اتفاقی که پیش بیاید، شما باید بتوانید در لحظه حال حضور داشته باشید. یاد گرفتن روش‌های خودجوش بودن هم اکنون شاید مهم ترین مهارتی باشید که می‌توانید کسب کنید.


فال روزانه 6 آذر متولدین مهر ماه

رازهای پنهانی خانوادگی شما شاید تا چند سال آینده فاش شوند و این آشکار سازی می‌تواند حتی دیدگاه‌های شما راجع به خودتان را نیز تغییر دهد. اگر با اطلاعاتی جدید راجع به والدین، خواهر و برادر و یا بچه‌هایتان روبرو شده‌اید، مثل کبک سرتان را زیر برف فرو نکنید!! درعوض چیزهایی که یاد می‌گیرید را قبول کنید و تا جایی که می‌توانید خودتان را با این داده‌ها هماهنگ کنید.

 

فال روزانه 6 آذر متولدین آبان ماه

شما اكنون نمی‌توانید آهسته و یكنواخت حركت كنید، برای اینكه دیگران خواسته‌های خیلی زیادی از شما دارند. آنها حتی شاید فكر می‌كنند كه شما می خواهید تمام وقت تان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید كه در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این كار از خود عمل جذاب‌تر است. اگر فكر می كنید كه بعداً از انجام دادن این كار پشیمان می‌شوید، در فعالیت‌های گروه خاصی شرکت نكنید.


فال روزانه 6 آذر متولدین آذر ماه

باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.


فال روزانه 6 آذر متولدین دی ماه

امروز برای اینکه بتوانید وقت کافی برای استراحت کردن داشته باشید، باید حتماً در اول صبح مشکلات شخصی خود را حل کنید. امروز یک نفر کاری را بهتان پیشنهاد می‌کند که به نظرتان خیلی عالی می آید، اما درست نیست قبل از تحقیق و بررسی کردن جواب مثبت دهید. این اتفاق می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند، اما تا وقتی که در مورد این کار به طور کامل تحقیق نکرده‌اید هیچ اقدامی نکنید.


فال روزانه 6 آذر متولدین بهمن ماه

امروز شما می‌خواهید بعضی از کارهایتان را به مراحل بعدی موکول کنید، البته شاید دیگران به این موضوع پی نبرده باشند. پلوتو بی رحم وارد دوازدهین خانه تان یعنی خانه رویا و خیال می‌شود و می‌تواند مسائل اساسی زندگی تان را تغییر داده و نقطه عطفی در ذهن شما ایجاد کند. اگرچه این تغیرات ذهنی است، ولی بر تمام جنبه‌های زندگی تان تاثیر خواهد گذاشت. پس قدرت و توانایی افکار مثبت خود را دست کم نگیرید!!
 
 

فال روزانه 6 آذر متولدین اسفند ماه

در مراحل بعدی زندگی تان افرادی که از شما قدرتمندترند وارد زندگی تان می‌شوند و شما را تحت فشار قرار می‌دهند که از حق خود بگذرید. شما باید به این موضوع توجه کنید، اما این اتفاق موقعی پیش می‌آید که شما عضو یك گروه یا سازمان اجتماعی جدید شده‌اید. جای تعجب نیست که وقتی دوستان‌تان خودشان را تغییر می‌دهند، پس شما هم دنیای خود را تغییر خواهید دهید. مبارزه و تقلا برای حفظ کردن چیزهایی که برایتان مناسب نیستند می‌تواند آنقدر خسته‌تان کند که وقتی برای مسائل مهم تر نیاز به انرژی دارید نتوانید کاری بکنید.



تهیه و ترجمه:گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ

 


X