تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز دوشنبه 16 اسفند - 6 مارس برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

شما امروز مستقیما تحت تاثیر بازگشت ونوس کامیاب هستید چرا که این سیاره شروع به بازگشت به نشان شما می کند. این وضعیت ممکن است در طول این هفته به شما فرصتی دوباره دهد که یک رابطه کاری موفق را آغاز کنید. اما حالا احتمال دارد که احساس پریشانی کنید به خاطر اینکه یک فرآیند شايسته  و موفق را انجام نداده اید. به خاطر اینکه هر چیزی را عملی کنید سخت کار نکنید. بزودی همه چیز مشخص خواهد شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما كار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

ممکن است نخواهید زیاد درباره خودتان صحبت کنید و آنچه که امروز نیاز دارید این است که احساسات و عواطف خود را در صندوقچه خاطرات خود حفظ کنید. ممکن است از این بترسید که به شدت با رفیقان خود صحبت کنید مخصوصا اگر فکر کنید که آنها متوجه انگیزه های درونی شما نمی شوند. برای دفاع آماده باشید؛ اگر زیاد صحبت نکنید بعدها نیز زمانیکه دوستان تان از شما سئوالی پرسیدند که شما نخواستید درباره آن پاسخی بدهید مجبور نیستید برای آن توجیهی بیاورید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

با وجود اینکه شما بدرستی می خواهید که امروز خودجوش و خودانگیخته باشید اما از این می ترسید که دیگران اعمال شما را مورد نقد و نکوهش قرار دهند. ممکن است احساس کنید اخیرا از نظر عاطفی سرگردان شده اید وحتی اگر شما بسیار کم صحبت کنید مثل اينكه هر كسي می داند که شما چه می خواهید. ممکن است آسیب پذیری شما باعث آزار تان شود برای اینکه هر چه که می گویید و انجام می دهید را مانند یک آیینه نشان می دهد. تمرین کردن خودباوری بدون قید و شرط راهی است که ترس شما را از واکنش های دیگران از بین می برد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

شما دنیایی از احساسات دارید که کاملا از نظرها غایب است و امروز احتمالا می خواهید که این راه را برای خودتان نگاه دارید چرا که باعث می شود همه چیز خیلی راحتتر به نظر برسد. ممکن است فکر کنید که بتازگی در معرض توجه قرار گرفته اید و فقط می خواهید که براي مدتی از ستاره مجلس بودن صرف نظر کنید. از این زمان برای جمع آوری احساسات تان استفاده کنید و انرژی تان را شارژ کنید برای اینکه دوباره آن را برای انجام دادن کارهای حساسی در طی روزهای آینده نیاز خواهید داشت.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

شما می توانيد درباره چیزهایی که می خواهید سخت گیر باشید و فرصت خود را به خاطر یک تجربه جدید از دست بدهید حتی اگر دقیقا با تصویری از ایده هایی که در ذهن تان دارید منطبق نباشد. ممکن است از یک رابطه یا یک فرصت سرمایه گذاری عقب نشینی کنید به خاطر اینکه آنها دقیقا با انتظارات شما هم خوانی ندارند. اما بسرعت قضاوت نکنید. هر چیز مهمی ارزش صبر کردن را دارد. بنابراین قبل از اینکه پاسخ نهایی خود را صادر کنید چند هفته ای صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

شما معمولا قادرید که با شایستگی نیازهای خود برای داشتن یک رابطه خوب دنبال کنید اما امروز سیاره حاکم شما ونوس دوره  تنزل کننده خود را در هفتمین خانه از "معاشران" شما شروع كرده است. شما تمايل دارید که خودهمزمان که به دیگران کمک می کنید تا به رضایت در زندگی شان دست یابند استعدادهای درونی خود را نیز شکوفا کنید.  و اگرچه کلید تمرکز شما هنوز شامل آنهایی می شود که دوستشان دارید اما اکنون بیشتر مایلید که آنچه را می خواهید بررسی کنید. خوشبختانه در دراز مدت این داوری و قضاوت در مورد امکانات تان می تواند روابط شما را استوارتر سازد.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما تا به حال موضوعات احساسی خود را به زور جلو می بردید و اگرچه هنوز به انتظار آینده هستید اما باز هم به گذشته می اندیشید تا بهتر بتوانید احساسات اخیر خود را درک کنید. ممکن است درباره برنامه های پیش آمده قدری مردد باشید و این احتیاط بیش از حد می تواند شما را برانگیزد تا راه حل های جایگیزینی در رابطه با آن چیزهایی که نیاز دارید انتخاب کنید. اما فکر نکنید که اشتباهات شما را پیدا می کنند یا خواهند کرد. در عوض مطمئن باشید که خوش بینی از دست رفته شما دوباره باز خواهد گشت.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

اکنون کار زیاد کردن برای شما جذابیت خاصی دارد اما شما نیاز خواهید داشت که مراقب خود نیز باشید در غیر این صورت ممکن است خود را بسیار از دست رفته بیابید. این فوریت ممکن است برای شما طبیعی باشد اما امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید بیشتر نفع خواهید برد. شما واقعا نیاز ندارید که اجازه دهید هر کسی بداند که در هر لحظه ای چه احساسی دارید. کمی مرموز بودن خوب است پس بعضی چیزها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

معاشرت با مردمی که از نظر عاطفی وابسته و نیازمند هستند معمولا برای شما زیاد خوشایند نیست اما امروز می تواند درهایی را برای راه های جدید ارتباط با دیگران برای شما باز کند. شما ممکن است با خودتان کمی در ستیز باشید چرا که سعی می کنید تا تعیین کنید که چه میزان از خودتان را آشکار کنید. بهتر است که کمی آرام باشید و درباره احساسات تان زیاد صحبت نکنید اما این کار می تواند در یک رابطه عمیق و در لحظات مهمی محدودیت هایی ایجاد کند که زیاد ضرورت ندارد.  با کمی صادق بودن می توانید در مقابل ترس از صمیمیت با دیگران بایستید ؛ نتایج این کار می تواند کاملا شما را شگفت زده کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما می توانید امروز بسیار آسان گیر و بی قید باشید چرا که یک دوست نزدیک از قصد و نیت شما به اشتباه برداشت دیگری می کند. شما اکنون زیاد به هدف تان نزدیک نیستید اما این ربطی به این ندارد که شما زیاد مراقب خودتان نیستید. احساسات شما شدید است حتی اگر شما حس نکنید که نیاز دارید که موقعیتی را در یک مسیر خاص راهنمایی کنید. متاسفانه شخص غیر قابل اعتمادی ممکن است كناره گیری و انزوای شما را بد تعبیر کند و آن را نشانه ای از یک بی علاقگی به خود بداند. این رفتار خود را ترک کنید تا مطمئن شوید که دیگران بدانند شما چقدر احساساتی هستید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید در رابطه با آن باید چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امیدتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می تواند شما را به هدف تان رهنمون کند. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



X