تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز یکشنبه 22 اسفند - 12 مارس برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز شما می‌فهمید که دیگر دوست ندارید کارهایتان را طبق روال همیشگی انجام دهید. بلاخره شما آماده یک تغییر بزرگ شده اید اما ممکن است نتوانید که این تجلی روحی خود را با شخص دیگری سهیم باشید. این به خاطر آن نیست که شما در رابطه با این انقلاب درونی واضح وآشکار نیستید؛ این فقط به این خاطر است که نمی‌خواهید با نظرات صریح و غیر معمول خود دیگران را شوکه کنید. درباره چیزهایی که هنوز نگفته‌اید استرس نداشته باشید؛ هر وقت زمانش فرا برسد خود آنها بیان می‌شوند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما زیاد به تغییرات ناگهانی علاقه ندارید چرا که باعث می‌شوند روز و یا حتی زندگی تان متحول شود. بنابراین باورکردنی نیست که وقتی اتفاقی در طول روز برایتان افتاد و همچنین اگر برنامه های تان به مانعي برخورد کرد بتوانید بسادگی با آنها کناربیایید. حتی ممكن است نياز باشد که اهداف بلند مدت خود را ارزیابی کنید به خاطر اینکه آنها دیگر با موقعیت‌های کنونی شما جور در نمی‌آیند. خوب است فکر کنید و ببینید که آیا لازم است اهداف جدیدی برای خود ایجاد کنید یا نه؛ اما تا زمانیکه تعادل خود را بدست نیاورده‌اید هیچ تصمیمی نگیرید. حتی اگر این کار چند روزی طول بکشد.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

پوسته محافظ شما شکسته است و ممکن است آن جور که دوست دارید احساس آرامش و امنیت نکنید. پروازهای مسافرتی ممکن است بدلیل بعضی مشکلات پیش بینی نشده تغییر کند. شاید امروز چیزی یاد بگیرید که برای همیشه روشی که خودتان را در دنیا می‌دیدید تغییر دهد. مهم نیست امروز چه اتفاقی می‌افتد؛ شما خواستار اين هستيد که مسیر خود را که تغییر یافته عاقلانه درک کنید. به خودتان اجازه دهید مسیرهای جدیدی که سر راه شما بوجود می‌آیند را تجربه کنيد.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز كارهای زيادی داريد كه بايد انجام دهيد و به همين خاطر نمی‌توانيد برای در خانه ماندن توجيه و بهانه بياوريد. حتی اگر ترجيح دهيد كه يك سری از كارهاي شخصي تان را انجام بدهيد،‌باز هم در كنار آنها مجبوريد كه به كارهای ديگری هم بپردازيد. شما معمولا  روزهايی را  كه بايد وقت زيادی را برای كار كردن بگذاريد و در آن روز پر تحرك باشيد دوست نداريد، اما من برای شما راه حلی دارم! سعی كنيد در كنار كار،‌ با تمرينات و مراقبه‌های آرامش بخش خستگی كار را از تن زدوده و به روح و روان تان آرامش را هديه كنيد.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است پیغام بسیار مهمی را از نیمه ناخودآگاه ذهن تان دریافت کنید. اين پیغام حتی ممكن است مانند توپ نورانی باشد که احساس کنونی شما را در رابطه با شریک کاری و یا یکی از دوستان نزدیکتان در هم بریزد. شما باید آن دیدگاهی را مدنظرتان قرار دهید که در گذشته داشتید و برای تان مفید بوده است اما در حال حاضر دیگر بدردتان نمی‌خورد. از این نترسید که یک ایده قدیمی‌را برای رسیدن به اهداف خود بکار گیرید چرا که ممکن است همان ایده باعث موفقیت بیشتر شما شود.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز کسی کاری کاملا برخلاف شخصیت‌اش انجام دهد و شما نیز واقعا ندانید که در رابطه با آن کار چه بکنید و دلیل این رفتار عجیب وی را نمی‌فهمید. ممکن است تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار بگیرید. اما هنوز هم قادرید که ناخودآگاه بخندید مانند یک بچه مدرسه ای که وقتی می‌شنود مدرسه به خاطر بدی هوا تعطیل است خوشحال و شادمان می‌شود. به ياد داشته باشید که دیگران در برابر این رفتار سرکشانه شما نقش خاصی ایفا می‌کنند. به جای اینکه آنها را به خاطر حرف‌های ناعادلانه شان سرزنش کنید سعی کنید خودتان  نیز کاری برخلاف عادت تان انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است امروز سیاست‌های مختلفی را کشف کنید اما به نظر می‌رسد هیچ چیز از بهم ریختگی کارهای روزانه تان جلوگیری نمی‌کند. خوشبختانه شما آماده تجربه مسائل جدیدی هستید اما با این حال آماده تجربه همه آنها با هم نیستید. سعی کنید به فهرست برنامه‌هايتان فکرکنید. این کارمی‌تواند ناامیدی و آشفتگی روحی شما را پایان بخشد. بنابراین فقط به خاطر اینکه از تغییر و تحول می‌ترسید به راه و روش‌های قدیمی اکتفا نکنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

ممکن است امروز تصمیم داشته باشید که روی مسئله دشواری که اخیرا بوجود آمده خودتان به تنهایی کار کنید بدون اینکه شخص دیگری از آن باخبرشود. اما مسئله این است که چگونه می‌خواهید این مسئله را تا آخر به تنهایی یک تنه به دوش بکشید به خاطر اینکه احتمالا قادر نیستید که از هیجان و یا آشفتگی خود جلوگیری کنید. ممکن است شما در بیان احساسات شخصی تان کمی‌زیاده روی کنید. و بیشتر ازآن که قصد داشته باشید بگویید اما این اتفاق آنقدر سریع رخ می‌دهد که شما قبل از اینکه بتوانید جلوی خودتان را بگیرید حقیقت را بیان می‌کنید. نگران نباشید؛ زمانی که آن را بیان کردید موجی از آرامش و راحتی را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

در ابتدا نقشه شما این بود که به تمام نظرات و آراء همسن و سال های خودتان گوش دهید و بعد برای موافقت و توافق میان آنها گام بردارید. شما فکر می‌کنید که ظاهر شدن و کاملا حاضر بودن میتواند برای حل اختلاف عقاید موثر و کارآمد باشد. متاسفانه شما عقیده استوار و عالی خود را به حساب نیاورده‌اید. شما می‌دانید که الان چه می‌خواهید و ممکن است بسیار مشتاق باشید که تمایل و اشتیاق خودتان را به دیگران نیز تحمیل کنید. به غریزه خود اعتماد کنید و تا زمانیکه همه نظرات خود را اعلام نکرده‌اند صبر کنید و بعد شما عقیده خود را بیان کنید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

نياز شما به نظم و ترتیب در زندگی می‌تواند اوضاع را برای تان کمی‌مشکل کند چرا که این روزها ممکن است با تغییرات غیر منتظره‌ای روبرو شوید. این تغییرات را سیاره اورانوس به نشان شما می‌آورد و شما را شگفت زده می‌کند. اما به نظر می‌رسد شما قدرت انتخاب زیادی نخواهید داشت؛‌ شما می‌خواهید که بسرعت از این تغییرات به نفع خود استفاده کنید؛ به هرحال واقعا کاری نیست که شما مجبور به انجام آن باشید. یک قدم محکم و استوار از داشتن اطلاعات کافی حاصل می‌شود. زمانیکه شما ذهن تان را تغییر دهید همه چیز در زندگی خود به خود تغییر می‌کند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

سياره حاكم شما اورانوس امروز در مرکز توجه و میدان دید قرار دارد همچنانکه اتصال او با خورشید در دومین خانه از "پول" شما ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای در اوضاع مالی شما به همراه داشته باشد. شما فکر می‌کنید که باید همه چیز را زیر نظر و تحت کنترل داشته باشید اما حالا دیگر می‌دانید که جلوگیری از بوجود آمدن آشفتگی‌های مالی بسیار مهمتر از تمایل شما برای نگاه داشتن همه چیز بسادگی است. با این وجود تعادل خود را میان نیازهایتان و آنچه که می‌توانید انجام دهید از دست ندهید. تعدیل کردن این نیازها سیاست خوبی است که اکنون می‌توانید اتخاذ کنید بنابراین قبل از اینکه اوضاع دشوارتر از این شود اقدام کنید!

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز همه می‌دانند که باید از شما چه انتظاری داشته باشند چرا که شما بیشتر از این دوست ندارید که نقش میانجی را بازی کنید. در حقیقت شما آماده‌اید که خود را از  قید و بندهای همیشگی رها کنید مگر اینکه دوستان یا همکاران تان از این به بعد کمی منصفانه‌تر با شما رفتار کنند. مراقب باشید؛ به خاطر اینکه این زمان لحظه  بسیار مهم و تعیین کننده‌ای است. تعدیل کردن احساسات و افکار تان گزینه مناسبی نیست به خاطر اینکه شما را بیشتر عقب نگاه می‌دارد. خودتان را بیان کنید همچنانکه شما آزاد و رها هستید می‌توانید نقش موثر تر و مفیدتری در دنیا داشته باشید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



 
X