تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز شنبه 4 فروردین - 24 مارس برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

اگر اخیراً چرخش مهمی در زندگی تان اتفاق افتاده است، در پیش گرفتن یک راهکار عقلانی با توجه به مسئولیت های فعلی تان می تواند به شما کمک کند تا بیشترین بهره را از این چالش به دست آورید. سعی کنید از غلیان احساسات نگریزید، زیرا احساسات تان چیزهای مفیدی درباره ی خودتان به شما می آموزند. هر چه بیشتر بر روی چیزی که امروز می خواهید تمرکز کنید، بهتر می توانید بر مقاومت درونی تان نسبت به تغییرات غلبه کنید. اگر نشان دهید که علاقه مندید با تغییرات جدید روبرو شوید، دیگران هم ترغیب می شوند که مثل شما همین کار را انجام دهند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز آن چنان قدرتی دارید که نباید شما را نادیده گرفت، زیرا تقریباً هر چیزی را که به ذهن تان برسد می توانید به آن دست پیدا کنید. اما تصمیم گیری هنوز کمی مشکل به نظر می رسد، زیرا کاملاً آگاهی دارید که تصمیم های فعلی تان چه اهمیتی دارند. اگر خیلی ساده به خاطر داشته باشید که کاربردی ترین کارها همان هوشمندانه ترین آن ها هستند، می توانید کمی راحت تر نفس بکشید. عاقلانه نیست که احمقانه دست به خطر بزنید، صبوری به نفع شما خواهد بود. هر گام کوچکی که برمی دارید شما را به آینده ی مورد نظرتان هدایت می کند.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز نسبت به کسانی که اطراف تان هستند کمی پرخاشگر باشید، اما واقعاً نمی خواهید که مشکلات را از آن چه هست بیشتر کنید. پرخاشگری شما فقط به این دلیل است که به اندازه ی کافی به تاثیر کلماتی که به کار می برید فکر نمی کنید. می دانید که حقیقت را می گویید، پس باور دارید که توقف کردن لزومی ندارد و می خواهید انگشت در لانه ی زنبور کنید. به خاطر داشته باشید که لزومی ندارد دیگران همه چیز را درباره ی کارهایی که انجام می دهید بدانند. کمی نرم خویی و بصیرت کمک تان می کند تا در مسیری که می روید به آرامش دست پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز تحت تاثیر تعهد و وظیفه شناسی یک از همکاران تان قرار می گیرید، حتی اگر نقشه ی مورد بحث شما با چیزی که او در دست دارد کاملاً متفاوت باشد. اما اگر با کسانی که با ایده های شما مخالفت می کنند وارد بحث شوید، این خشم تان ممکن است فرصت هر گونه تعریف و تمجید را از شما بگیرد. وقتی که فواید پیشنهاد های مختلف را بررسی می کنید، بهتر است افکار دیگران را هم بپذیرید. اما هرگز اصول ارزشی خودتان را کنار نگذارید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اگر امروز مورد خشم کسی قرار گرفتید اصلاً تعجب نکنید، زیرا امروز کسی نیستید که بشود با او کنار آمد. حتی ممکن است در یک جمع عمومی با همکارتان نزاع کنید که این خودش مشکلات را دوچندان می کند. اگرچه هر دعوایی باعث اضطراب ناخواسته می شود، اما دیگران تا زمانی که از خودتان دفاع می کنید و فراتر از آن نمی روید به شما احترام خواهند گذاشت. اگر به سر نخ های اطراف تان توجه کنید، می توانید تنش ها را قبل از این که به نقطه ی جوش برسند خنثی کنید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

گاهی نمی شود همه ی جزییات را در نظر گرفت. اما کسی هستید که امروز می تواند تکه های کوچک پازل را کنار هم بگذارد و تصویر کامل را ببیند. دیگران به این تفکر جامع شما تکیه می کنند، پس دلیلی وجود ندارد که هنگام مشورت خودتان را کنار بکشید. به احساسات تان اعتماد کنید، اما به عقل و منطق هم توجه کنید. قطب نمای اخلاق شما را به راه درست هدایت خواهد کرد.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز چیز مهمی در ذهن دارید، اما آن قدرها هم ساده نیست که بخواهید آن را با دوستان تان در میان بگذارید. هر وقت که بحث به این موضوع می رسد، دیگران احساس ناراحتی می کنند و موضوع بحث را تغییر می دهند. اما شما می توانید چیزهایی را ببینید که بر دیگران آشکار نیست، از طرفی هم نمی خواهید وانمود کنید که کمتر می دانید. به خاطر داشته باشید که اگر قرار است شما کسی باشید که زنگ هشدار را به صدا درمی آورد، حداقل این کار را با مهربانی و بدون سرزنش انجام دهید. کلماتی را که به کار می برید با دقت انتخاب کنید تا شنوندگان تان را گمراه نکنید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

ممکن است نزدیک ترین دوستان تان برای مدتی از شما فاصله بگیرند، زیرا به نظر آن ها شما چیزی در ذهن دارید که آماده ی شنیدن آن در این زمان نیستند. در این فاصله به دلیل پیوند ماه با خورشید، احساسات تان تقویت می شوند و جرأت پیدا می کنید. فقط به خاطر داشته باشید که حرف های تان از آن چه فکر می کنید ممکن است نیش دارتر باشند، البته اگر بدون این که از قبل به آن ها فکر کنید شروع به صحبت کنید. کمی خودداری می تواند در میزان موفقیتی که پیام تان به همراه می آورد تاثیر به سزایی داشته باشد. درست مثل این است که یک قاشق شکر می تواند فرو دادن دارو را راحت تر کند.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

امروز نسبت به باورهای تان خیلی حساس هستید، همین باعث می شود که حقایق را فراموش کنید. اما دیگران به شما اجازه نخواهند داد که دچار افکار آشفته و پریشان شوید، زیرا مدام حقایق را به شما گوشزد می کنند. به جای این که حالت تدافعی به خود بگیرید و فکر کنید فقط خودتان درست می گویید، سعی کنید به همه ی حرف هایی که زده می شود کمی گوش کنید و آن ها را بشنوید. این بدین معنی نیست که شما یا هر کس دیگری راست می گوید یا اشتباه می کند، بلکه بدین معنی است که باید افکار دیگران را هم شنید تا موضوع مورد بحث به نتیجه برسد. گاهی لازم است حتی همه ی افراد یک دهکده تلاش کنند تا چیزی به راه درست هدایت شود.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز می خواهید مطمئن شوید که همه دقیقاً می دانند که شما نظرتان نسبت به یک موضوع جنجالی چیست. از هر فرصتی استفاده می کنید تا نظرات تان را به دیگران بگویید. می دانید که یک آتشفشان قدرت اش را از گرمای شدیدی که در زیر آن نهفته است می گیرد. حالا شما هم با چیزهایی که می گویید این فرصت را دارید که قدرت تان را افزایش دهید. اگر پیام تان را با دقت کنترل و مدیریت کنید، فرصت خواهید داشت تا تاثیری را که می خواهید ایجاد کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است امروز دیگران شما را به کاری که نکرده اید متهم کنند و به مشکلات دامن بزنند. شاید فکر کنید که کسی با شما خصومت شخصی دارد یا حتی کسی که روزی به او اعتماد کرده بودید به شما خیانت کرده است. متأسفانه الآن دیگر خیلی دیر است که به جایی که قبلاً بودید برگردید. درست است که به غرور شما لطمه وارد شده است، اما قبل از این که تلافی کنید بیشتر فکر کنید. بدانید که خشم کنترل نشده می تواند به یک مشکل کوچک دامن بزند و آن را بزرگ کند. قبل از این که چیزی را خیلی سریع تکذیب کنید، کمی صبر کنید و تا ده بشمارید. در مسیری که می روید نگاه کنید که چه کسانی به دنبال تان می آیند.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

ممکن است به تنهایی نتوانید به اهداف بلند مدت تان داست پیدا کنید، اما به همه ی منابع مورد نیاز دسترسی دارید و می توانید آن را در جمع دوستان و همکاران تان پیدا کنید. به خاطر داشته باشید که فعلاً کسی در مرکز قدرت نیست؛ پس اگر بخواهید خودتان در مرکز قدرت باشید کنترل امور را از دست خواهید داد. بدانید که همکاری و تعاون بهتر از دست یافتن به سلطه ی جهانی است. وقتی بدانید که بخشی از یک مجموعه ی بزرگ تر هستید و باید مطابق آن عمل کنید، موفقیت شما تضمین شده خواهد بود.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ



 
X