تتت

دوست عزیز
سیمرغ بعد از ظهر هر روز، فال روز بعد را برای متولدین ماه های مختلف سال تهیه و ارائه می نماید و شما می توانید با مطالعه آن از آنچه برای شما رخ خواهد داد آگاه شوید. شما می توانید برای دیدن آرشیو فال های روزانه سیمرغ روی فال روزانه کلیک کنید.

فال هر روز شما در صفحه اختصاصی فال روزانه سیمرغ در اینستاگرام

insta.JPG


فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روز دوشنبه 24 اردیبهشت  - 14 می برای امروز شما
 

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

امروز ممکن است به خاطر رسیدن به آرزوهایی که دارید خودتان را به اضطراب و نگرانی بیندازید، حتی شاید شرایط از آن چه فکرش را می کنید پیچیده تر شود. وقتی می خواهید درباره ی خواسته های تان حرف بزنید حواس تان را جمع کنید، زیرا ممکن است به هیجانات و آشفتگی ها دامن بزنید. معمولاً اولین نفری هستید که خودش را به خطر می اندازد، اما بدانید که اکنون چنین کاری توصیه نمی شود. گاهی بهتر است احساسات تان را بروز ندهید و پیش خودتان نگه دارید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است متوجه شوید که در یک رابطه زیادی از حد پیش رفته اید، شاید هم نتوانید به وعده هایی که داده اید عمل کنید و به همین دلیل احساس ناخوشایندی به شما دست دهد. حتی ممکن است خودتان متوجه نشوید که تا کجاها پیش رفته اید و وقتی که دیگر خیلی دیر شده به خودتان بیایید. اما هنوز هم فرصت دارید که یک بار دیگر مسیرتان را بررسی کنید، اگر متوجه اشتباهی شدید باید اولویت های جدیدی را درنظر بگیرید. بهترین کاری که اکنون از دست تان برمی آید این است که مسئولیت پذیر باشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

فال روزانه متولدین خرداد ماه

کارهای روزانه ای که در پیش گرفته اید تأثیر بسزایی در زندگی تان خواهند داشت. شرایطی که اکنون برای تان اضطراب و نگرانی به همراه آورده باعث می شود تا کمی توقف کنید و ببینید چگونه می شود همه چیز را بهتر کرد. اکنون به نفع تان است که یک باره همه ی زندگی تان را از این رو به آن رو کنید. سعی کنید همه چیز را یکی یکی اصلاح کنید، اما آشفتگی به بار نیاورید. حتی یک تغییر کوچک مثل اصلاح رژیم غذایی کافی است تا در مسیری که پیش گرفته اید موفق شوید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز ممکن است رابطه ای را که در آن هستید خیلی جدی بگیرید، حتی شاید سعی کنید این رابطه ی ساده را به یک ماجرای عاشقانه تبدیل کنید. به نظر می رسد که می توانید در روابط احساسی تان پیشرفت کنید، اما این را هم بدانید که احساسات تان اکنون تحت اختیار شما نیستند. سعی نکنید آن چه را در قلب تان می گذرد تغییر دهید، فقط باید خودتان را به جریانات جاری بسپارید. با احتیاط عمل کنید، حتی اگر دیدید که احساسات تان دگرگون می شوند فوراً واکنش نشان ندهید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

فال روزانه متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است از جانب یک دوست صمیمی یا عضوی از خانواده به سوی مسیر نادرست هدایت شوید، زیرا آن ها تصمیم دارند که با حرف های شان شما را متقاعد کنند. البته آدمی نیستید که معمولاً فریب دیگران را بخورد، اما اگر دیدید که دیگران هدایت امور را به دست گرفته اند بهتر است به آن ها اطمینان کنید. با احتیاط جلو بروید، قبل از این که قولی بدهید همه چیز را به دقت بررسی کنید تا بعداً مجبور نشوید حرف تان را پس بگیرید. با شور و علاقه به پیش بروید تا در زمان مناسب درباره ی آینده تصمیم درستی بگیرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

فال روزانه متولدین شهریور ماه

امروز ممکن است به خاطر فکرهای بزرگی که در سر دارید کنترل خود را از دست بدهید. اگرچه سعی می کنید که همه ی افکارتان را در سطحی عملی نگه دارید، اما باز هم ممکن است نتوانید در این مسیر موفق شوید. کمی خویشتن داری به خرج دهید، برای این که از بروز مشکلات جلوگیری کنید باید یاد بگیرید تا افکارتان را بیش از حد بزرگ نکنید. تصمیم نهایی را به هفته ی بعد موکول کنید. در این مدت سعی کنید همه ی فرصت ها و راهکارهای پیش رو را بررسی کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز باید حواس تان به پول خرج کردن های تان باشد و تا می توانید با احتیاط عمل کنید. ممکن است وسوسه شوید و بدون این که قیمت واقعی چیزی را بررسی کنید بابت آن پول بدهید. اگر از کاری که می خواهید انجام دهید مطمئن نیستید، بهتر است از یک دوست یا کارشناس امور مالی کمک بگیرید. سعی کنید کس دیگری را وارد تصمیم گیری خود کنید، به این ترتیب بهتر می توانید تصمیم بگیرید که آیا قدرت مالی لازم را جهت برطرف کردن خواسته های حاشیه ای دارید یا نه.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

فال روزانه متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که مهلت تان به پایان رسیده است و همه ی توجه تان به مشغله هایی است که باید به سرانجام برسانید. امروز ممکن است فراغتی از پیش تعیین شده را به بعد موکول کنید، زیرا باید کاری را که در دست دارید هرچه زودتر انجام دهید. تصمیم گرفته اید بر وظایف تان تمرکز کنید و تفریح کردن را به زمان دیگری بیندازید، اما بدانید که اکنون می شود به هر دوی این کارها پرداخت. به جای این که همه ی آزادی های تان را کنار بگذارید، برنامه ای تنظیم کنید تا بتوانید هم به کار و هم به تفریح مشغول شوید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

فال روزانه متولدین آذر ماه

برنامه ی نهایی را تنظیم کرده اید و اکنون تصمیم دارید که دست به کار شوید. اما ممکن است امروز همه چیز آن طور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود. به خاطر وقفه ای که در کارتان ایجاد شده ممکن است تصمیم بگیرید که خودتان را مشغول کارهای دیگری بکنید. قبل از این که برنامه ای تنظیم کنید و بعد ببینید شدنی نیست، بهتر است ابتدا مرزهای مشخصی برای خود تعیین کنید، به این ترتیب کمتر دچار اضطراب خواهید شد.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

فال روزانه متولدین دی ماه

دوست دارید بیشتر با دیگران وقت بگذرانید، حتی اگر وقت کافی برای خودتان هم نداشته باشید. به نظر می رسد که تعهدات بسیاری به دوش دارید و به همین دلیل خسته شده اید. بدانید که اگر اکنون از نیازهای شخصی تان صرف نظر کنید فقط به نگرانی های خود دامن زده اید. اولین قدم این است که اولویت های تان را مشخص کنید، البته فراموش نکنید که خواسته های قلبی شما هم باید در این فهرست نوشته شوند. بسیار پسندیده است که دوست دارید به خواسته های دیگران توجه کنید، اما نباید در این میان خودتان را فراموش کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

فال روزانه متولدین بهمن ماه

از این که دیگران به دانایی شما اذعان دارند و همیشه برای مشورت به سراغ تان می آیند لذت می برید. حتی ممکن است اگر برای کمک پیش کس دیگری بروند از دست شان آزرده خاطر شوید.اکنون تمایل دارید که از مشکلات خودتان چشم پوشی کنید و ابتدا به معضلات دیگران برسید. خوشبختانه الآن زمان مناسبی برای یاری رساندن به کسانی است که دوست شان دارید و اصلاً اهمیتی ندارد که دلیل کمک کردن تان در این لحظه چیست.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

فال روزانه متولدین اسفند ماه

به نظر می رسد که به فکر ادامه ی تحصیل هستید. حالا که این فرصت پیش آمده به شما توصیه می شود که در رشته ای کاملاً متفاوت با علاقه مندی کنونی تان ادامه ی تحصیل دهید. متأسفانه ممکن است اهداف غیرواقعی گمراه تان کنند. اما به جای این که رویاهای تان را همین طور در آشفتگی رها کنید، بهتر است آن ها را اصلاح نمایید تا با واقعیت همگام شوند. سعی کنید اهداف تان واقعی باشند تا بتوانید به آن ها دست پیدا کنید.


تهیه و ترجمه : گروه سرگرمی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ


 
X