طالع بینی ماه آبان : در این ماه چه اتفاقاتی در انتظار شماست؟
باتوجه به فرارسیدن ماه آبان, طالع بینی ماه آبان برای شما عزیزان آماده شده است که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

طالع بینی آبان ماه

در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولدش، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از طالع ماه آبان خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروردین

در این ماه، به خصوص در اولین روزهای آن، انرژی وافر و اشتیاق زیادی دارید. از آنجا که دوست دارید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید و بیشتر زمان خود را در بیرون از خانه بگذرانید، دوستان زیادی پیدا می کنید و حتی اگر مجرید، شعله های عشق در شما روشن می شود. در اواسط این ماه برای انجام کاری که در ذهن تان است، با مخالفت دیگران روبه رو می شوید اما بهتر است که از عصبانیت بی جا بپرهیزید و زیر بار حرف زور نروید. سعی کنید که راهی که خودتان به آن اعتقاد دارید را در پیش بگیرید. در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی در رابطه عاطفی برایتان می افتد که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد. در انتخاب کلماتی که به زبان می آورید نیز محتاط باشید.
 
بهترین روز: 1، 22، 27
 
بدترین روز: 11، 24
 

اردیبهشت
 
ایده ها و برنامه هایی که در سر داشتید، در این ماه عملی می شوند. حتی اگر با فردی مورد اعتماد شریک شوید و از او کمک بگیرید نیز به نفع تان خواهد بود و سریع تر به موفقیت می رسید. شاید این مسیری که شما در پیش گرفته اید طولانی باشد اما در نهایت شما را خشنود خواهد کرد. در اواسط ماه هم از نظر جسمی در وضعیت بهتری خواهید بود و هم از لحاظ روحی احساس بهتری می کنید. همه ما به یک حامی در زندگی نیاز دارید، این حامی برای شما شریک زندگی تان است، پس محبت های او را تحت هیچ شرایطی از یاد نبرید. در اواخر ماه ممکن است کمی استرس شما بیشتر شود اما  نگران نباشید زیرا به سرعت همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت.
 
بهترین روز: 5، 12، 17
 
بدترین روز: 10، 23
 

خرداد
 
این ماه برای زندگی اجتماعی شما، ماه فوق العاده ای خواهد بود. بنابراین زمان بیشتری را با دوستان تان بگذرانید و در فعالیت های گروهی آنها شرکت کنید. شاید از برخی کارهای آنها خوش تان نیاید اما پس از این که با آنها همراه شدید، خواهید دید که چقدر به شما خوش خواهد گذشت. مشکلات جدی که تا به حال داشتید، ناگهان برایتان بی اهمیت و مسخره به نظر می رسند و دیگر مانند قبل آزاردهنده نیستند. علاوه بر آن شما هم دامنه صبر و تحمل تان بالا رفته است.  پس خوشحال باشید زیرا روزهای آرام در راهند. سعی کنید در این ماه بیشتر به استراحت و خوشگذرانی خود اهمیت دهید. مطمئنا اتفاقات خوش زیادی برایتان خواهد افتاد.
 
بهترین روز: 8، 18، 24
 
بدترین روز: 9، 27

تیر
 
جهان شما در این ماه بزرگ و بزرگ تر می شود. افراد جدیدی را ملاقات می کنید که تفاوت هایشان با شما، هیجان را به زندگی تان می آورد. اگر چه وقت کافی برای دیدن اقوام و برخی از دوستان قدیمی تان ندارید اما این بدان معنی نیست که به یاد آنها نیستید. اگر می خواهید که سوتفاهمی برایتان ایجاد نشود، در این ماه برای آنها هم وقت بگذارید و به دیدارشان بروید. موضوعی شما را آزار می داده که خوشبختانه در اواخر ماه حل شده و شرایط بر وفق مراد شما تغییر خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفی تان به مشکلی بر خوردید، صبر کلید موفقیت شما در این ماه است.
 
بهترین روز: 8، 16، 26
 
بدترین روز: 9، 19

مرداد
 
به زودی تغییراتی در زمینه شغلی یا زندگی شخصی تان ایجاد می شود. شاید شما به طور مستقیم در این تغییر دست نداشته اید اما پیشرفت آن را به وضوح مشاهده می کنید. در اواسط ماه شرایط مالی تان دچار دگرگونی خواهد شد و قادر خواهید بود که قرض ها و بدهی های خود را بپردازید. ایده ای در ذهن دارید که برای عملی کردن آن دست دست می کنید، بهتر است که هر چه زودتر اولین قدم ها را برای آن بردارید. نتیجه ای که می گیرید زودتر از انتظارتان خواهد بود. اگر در مورد رابطه عاطفی تان تردید دارید، زمانی را در تنهایی به نکات مثبت و منفی آن فکر کنید. برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد، کافی است که احتمالات دیگر را نیز در نظر بگیرید.
 
بهترین روز: 8، 12، 24
 
بدترین روز: 9، 17
 

شهریور
 
در این ماه عشق در خانه تان را می زند. شما اخیرا نگرانی هایی داشته اید که به کمک معجزه عشق تمام آنها برطرف خواهد شد. انرژی وافری که به دست می آورید نیز شما را وادار می کند که به سمت اهداف تان با قدرت بیشتری پیش روید. از ایده هایی که در سر دارید برای دیگران هم سخن بگویید و از نظرات و پیشنهادهای آنها بهره گیرید. هیچ چیز بهتر از صحبت کردن رودر رو نیست. بنابراین اگر درخواستی از کسی دارید، بهتر است که به جای پیغام دادن، به دیدارش بروید. ورزش هایی چون یوگا یا مدیتیشن می تواند به آرامش شما کمک کند. پس آن را در برنامه روزانه خود جای دهید. در اواخر ماه تغییری در زندگی تان رخ می دهد که باید به فال نیک بگیرید.
 
بهترین روز: 3، 14، 28
 
بدترین روز: 8، 27
 

مهر
 
در این ماه خودتان را در اولویت بگذارید. مهم نیست که دیگران چه می گویند، شما باید اول از همه به خودتان اهمیت دهید. برای سلامتی تان ورزش کنید. باشگاه ورزشی، پیاده روی یا حتی خوردن غذاهای سالم جسم تان را سالم تر و از شما فردی شادتر خواهد ساخت. این ماه با افراد زیادی در ارتباط نخواهید بود و بیشتر روی مهارت های خود تمرکز خواهید کرد. مطمئنا در اواخر ماه پیشرفت های قابل ملاحظه ای را در زمینه های مختلف زندگی تان مشاهده خواهید کرد. اگر می خواهید در رابطه عاطفی تان تغییری ایجاد کنید، اول از همه در مورد خود اطمینان حاصل کنید، سپس وارد عمل شوید.
 
بهترین روز: 1، 18، 26
 
بدترین روز: 9، 27
 

آبان
 
در ماه اخیر استرس زیادی داشته اید اما در این ماه همه آنها از بین می روند، به شرط آن که به توانایی هایتان ایمان داشته باشید. کارهای مهم و زیادی در دست دارید اما نمی توانید یک تنه تمام آنها را به نتیجه برسانید. سعی کنید به دیگران اعتماد کنید و مسئولیت برخی از آنها را به افراد با اعتماد بسپارید، در این صورت تمرکز و بازدهی تان نیز بیشتر خواهد شد. اگر سر موضوعی بر سر دو راهی قرار گرفته اید، به جای به این در و آن در زدن، به دلتان رجوع کنید. ندای قلب تان را بشنوید تا شما را به راه درست هدایت کند. در اواخر ماه دوستی خبری را به گوش تان می رساند که انتظارش را نداشته اید. این خبر زندگی شما را در مسیر جدیدی قرار خواهد داد، اما قبل از هر اقدامی از صحت آن اطمینان حاصل کنید.
 
بهترین روز: 2، 12، 29
 
بدترین روز: 7، 13، 20

آذر
 
خلاقیت چیزی است که در این ماه باید به آن اهمیت زیادی دهید. هر کاری که دلتان را شاد می کند، انجام دهید. مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکر می کنید، آنچه اهمیت دارد تنها خودتان هستید. روی چیزی تمرکز کنید که برایتان اهمیت زیادی دارد و موجب پیشرفت تان در ماههای آتی می شوند. شکستن عادات و انجام تجربه های تازه می تواند تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد کند. بنابراین به جای فکر کردن های مدام، قدم های اول را بردارید. هر چه به سمت اواخر ماه نزدیک تر می شوید، صمیمیت بیشتری در رابطه عاطفی ای.جاد می شود.
 
بهترین روز: 10، 20، 26
 
بدترین روز: 21، 27
 

دی
 
اگرچه در محیط کار همه چیز بر وفق مرادتان است اما در خانه احساس خوشبختی بیشتری می کنید. شرایط خانه تان به گونه ای شده که دوست دارید زمان بیشتری را در خانه و در کنار خانواده تان بگذرانید. از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. اگر می خواهید در کارتان پیشرفت داشته باشید باید افکارتان را متمرکز کنید. تغییرات، هر چند کوچک، نیاز به گذشت و فداکاری دارد. بنابراین از چیزهایی که در زندگی تان اهمیت چندانی ندارد، بگذرید و جا را برای اتفاقات خوب و بزرگ تر باز کنید. اگر در رابطه عاطفی تان تعادل نداشته باشید، از مسیر اصلی خارج خواهید شد. «نه» گفتن برایتان سخت شده است اما اگر نتوانید از خواسته های دلتان سخت بگویید، به ضرر خود و به تبع رابطه عاطفی تان تمام خواهد شد.
 
بهترین روز: 6، 10، 16
 
بدترین روز: 8، 31
 

بهمن
 
در این ماه زمان بیشتری را با دوستان تان بگذرانید. اگر چه ممکن است که تمام کارها و رفتارهای آنها بر وفق مراد شما نباشد اما مهم نیست. همین که در کنار آنها باشید، روحیه تان تغییر خواهد کرد و این در حال حاضر مهمترین کاری است که باید انجام دهید. اخیرا پیشنهادی به شما شده که حال برایتان هیچ جذابیتی ندارد. بهتر است که بار دیگر آن را منطقی بررسی کنید سپس تصمیم بگیرید. زاویه دیدتان را گسترش دهید تا هم در محیط کار و هم در زندگی عاطفی انعطاف پذیرتر و به تبع موفق تر باشید. در اواخر ماه حقیقتی برایتان فاش می شود که نگاه شما را به زندگی تغییر خواهد داد.
 
بهترین روز: 15، 24، 29
 
بدترین روز: 6، 26
 

اسفند
 
در این ماه مشکلات مالی تان از بین خواهد رفت و شما آرامش بیشتری را تجربه خواهید کرد. اخیرا کاری انجام داده اید که در این ماه نتیجه آن را می گیرید. شما بزرگ ترین قدم ها را برداشت اید و حال کافی است که کمی تلاش کنید تا همه چیز بر وفق مرادتان شود. در اواسط ماه سعی کنید که به زندگی عاطفی تان ثبات دهید. اگر احساس می کنید که رابطه شما لبه تیغ است، تمام تلاش تان را بکنید تا همه چیز به حالت عادی خود بازگردد. در اواخر ماه این فرصت برایتان فراهم می شود تا تغییراتی که باید را، هر چند ساده و کوچک، به زندگی تان بدهید. فقط حواس تان باشد که در هیچ کاری زیاده روی نکنید.
 
 بهترین روز: 10، 24، 30
 
بدترین روز: 4، 16



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: bartarinha.ir