نوع مراسم عروسی شما با توجه به ماه تولدتان
اگر دوست دارید بدانید که با توجه به ماه تولدتان چه نوع عروسی و مراسمی را می پسندید, در ادامه با ما همراه شوید.

نوع عروسی شما بر اساس ماه تولدتان

تقریبا همه انسان ها به دنبال نیمه گمشده خود هستند و دوست دارند، رابطه عاشقانه و عاطفی خود را با کسی تجربه نمایند که بیشتر تشابهات را به او داشته و درک درستی از یکدیگر داشته باشند.

برای اینکه بتوانید در انتخاب یار و شریک عاطفی خود، کمترین میزان خطا را داشته باشید و از دردهای جدایی مصون بمانید، بهتر است در وهله اول از خود شناخت درستی داشته و به نیازهای درونی و واقعی خود پی ببرید و سپس با یک بررسی موشکافانه، ویژگی های کسی که می تواند یارتان باشد را کشف کرده و در آخر بر اساس این شناخت ها، بهترین گزینه را انتخاب کنید و پس از آن به فکر اعلام این خبر خوش برای عزیزان و دوستانتان برآیید.

دلتان می خواهد به شما بگوییم با توجه به ماه تولدتان خواهان برگزاری چه نوع مراسم و جشن باشکوهی هستید؟

نوع عروسی متولدین فروردین

شما عاشق هیجان هستید و قطعا در روز عروسی تان هم این مسئله را نشان خواهید داد. شما بیشتر به سمت چیزهای مدرن و خلاقانه گرایش دارید و دوست دارید همه چیز در مراسم عروسی تان کمی متفاوت باشد. همچنین ترجیح می دهید از رنگ های گرم در آرایش، دسته گل، و دکور عروسی تان استفاده کنید.

نوع عروسی متولدین اردیبهشت

شما به دنبال این هستید که یک مراسم عروسی شیک و با کلاس برگزار کنید. غذاها و نوشیدنی های با کیفیت در مراسم عروسی اولویت اول شما هستند و دل تان می خواهد مراسم را در یک هتل خیلی شیک برگزار کنید. اگرچه عروسی در فضای باز را هم دوست دارید ولی منطقی تر از آن هستید که بخواهید خودتان را در شرایط غیرقابل پیش بینی هوا قرار دهید، برای همین است که جزئیات فضای باز مانند چوب ها و نور طبیعی را به فضای بسته می آورید، همچنین دوست دارید عناصر مختلف (جنس، طرح و رنگ) را با هم ترکیب کنید.

نوع عروسی متولدین خرداد

شما خردادی ها عاشق جشن هستید و قطعا عروسی تان یکی از بهترین جشن ها خواهد بود. شما عاشق عروسی های بزرگ با تعداد مهمان های زیاد هستید و بیشتر تمرکزتان روی چیزهایی مثل گروه موسیقی خوب، سالن رقص و عکاسی خواهد بود. شما عاشق رنگ های شاد هستید و به دنبال هر چیزی هستید که روز عروسی تان را پر شور و سر زنده کند.

نوع عروسی متولدین تیر

شما به دنبال عروسی هستید که در آن دوست ها و فامیل های نزدیک دعوت شده باشند و به احتمال زیاد مراسم عروسی تان را در حیاط خانه پدری تان برگزار خواهید کرد. دوست دارید در مراسم عروسی تان از چیزهای نوستالژی و خودمانی استفاده کنید که نشانگر استایل کلاسیک و رمانتیک است. همچنین عاشق گل های سفید، صورتی و آبی ملایم هستید، رنگ هایی که هیچ وقت از مد نمی افتند برای عروسی ای که هیچ وقت از مد نمی افتد.

نوع عروسی متولدین مرداد

شما همیشه به دنبال جلب توجه هستید و دوست دارید مانند ستاره بدرخشید. سعی می کنید در مراسم عروسی تان از رنگ های تیره و جسورانه استفاده کنید. کلمه کلیدی که می تواند عروسی شما را توصیف کند کلمه «لوکس» است و تمام چیزهای عروسی تان هم حول همین محور می چرخد- از سالن عروسی درجه یک گرفته تا لیست بلند بالای مهمان ها و منوی غذاهای تجملاتی.

نوع عروسی متولدین شهریور

شما یک کمال گرای تمام عیار هستید و تک تک جزئیات عروسی تان برنامه ریزی شده خواهد بود. دوست ندارید حتی کوچک ترین مشکل یا بی نظمی در مراسم عروسی تان پیش بیاید و می خواهید از هر چیزی بهترین اش را در عروسی تان داشته باشید.

نوع عروسی متولدین مهر

وقتی بحث سر عروسی می شود اولین چیزی که به ذهن شما می رسد عشق قصه های پریان است. رنگ های ملایم و وسایل تزیینی بزرگ جزء جدا نشدنی عروسی های متولدین مهر هستند. کمبود گل های تازه و شمع هیچ وقت در چنین عروسی هایی حس نمی شود. عروسی شما در یک مکان عاشقانه و پر نور برگزار خواهد شد، برای همین یک عروسی ساحلی ایده فوق العاده ای برای شما است.

نوع عروسی متولدین آبان

مراسم عروسی شما هر چیزی می تواند باشد به جز یک عروسی معمولی! دوست دارید از عناصر چشم نواز در عروسی تان استفاده کنید؛ عناصری مثل جزئیات جذاب، رنگ های شاد و حتی منظره غروب آفتاب. به دنبال چیزهایی هستید که جلب توجه کنند ولی تکراری و کلیشه نباشند. از لیست غذا گرفته تا لیست مهمان هایتان، همه و همه حرفی برای گفتن در مورد زندگی مشترک تان دارند.

نوع عروسی متولدین آذر

شما ماجراجو هستید و عاشق عروسی های فضای باز که پر از رنگ های شاد و جزئیات جذاب می باشند هستید. حتی اگر به دلایلی نتوانید عروسی تان را در فضای باز برگزار کنید سعی می کنید از عناصر فضای باز در دکور مراسم عروسی تان استفاده کنید. شما عاشق خانواده و دوست هایتان هستید و حاضرید در مراسم عروسی تان هر کاری بکنید تا به مهمان ها خوش بگذرد؛ راحتی مهمان ها از هر چیزی بیشتر برایتان اهمیت دارد. راحتی برای شما خیلی مهم است و ترجیح می دهید لباس و کفشی را انتخاب کنید که به راحتی بتوانید با آن ها برقصید. همچنین دوست دارید از رنگ های روشن و شیک در مراسم عروسی تان استفاده کنید.

نوع عروسی متولدین دی

شما عاشق عروسی های سنتی هستید. مکان عروسی دلخواه تان یک هتل قدیمی و با کلاس است. ترجیح می دهید در عروسی تان از رنگ های خنثی استفاده کنید تا یک عروسی ساده و شیک داشته باشید. شما یک طرفدار پر و پا قرص جمله «زیبایی در سادگی است» هستید و در مراسم عروسی تان هم حتما این جمله را در نظر خواهید داشت.

نوع عروسی متولدین بهمن

شما از تمام قید و بندها رها هستید و نمی خواهید در مراسم عروسی تان رسم و رسوم همیشگی را داشته باشید برای همین است که ممکن است لباس عروس تان را رنگی به غیر از سفید انتخاب کنید، ممکن است تور روی سرتان نگذارید یا حتی تصمیم بگیرید که در مراسم عروسی تان ساقدوش نداشته باشید. یک عروس بهمنی دوست دارد مراسم عروسی منحصر به فرد داشته باشد. حتی ممکن است مراسم عروسی را به کل بپیچانید. به هر حال هر چه داشته باشید از مکان عروسی خاص گرفته تا غذاهای غیر منتظره و گل های عجیب و غریب، روز عروسی شما کاملا متفاوت و مختص خودتان خواهد بود.

نوع عروسی متولدین اسفند

شما یک عروس رمانتیک و احساساتی هستید و همین امر مراسم عروسی شما را تبدیل به یک فیلم سینمایی می کند. متولدین اسفند دوست دارند یک عروسی جمع و جور و صمیمانه داشته باشند. یک لباس عروس با دنباله بلند و دسته گلی پر از گل های تازه از واجبات عروسی شماست، همچنین سعی می کنید بهترین عکاس و فیلمبردار را برای مراسم عروسی تان انتخاب کنید چون می خواهید خاطرات این روز را تا آخر عمر زنده نگه دارید.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: Tabnakbato.ir