اگر نماینده خدا را همسایه متظاهر و پول دوستت ببینی انگیزه ای برای پیمودن این راه نخواهی داشت. اما اگر بدانی که رسیدن به او رسیدن به خوبیها,توانستنها, موفقیتها و پاکیهاست...
تا خدا را چه ببینیم ؟

اگر نماینده خدا را همسایه متظاهر و پول دوستت ببینی انگیزه ای برای پیمودن این راه نخواهی داشت. اما اگر بدانی که رسیدن به او رسیدن به خوبیها,توانستنها, موفقیتها و پاکیهاست. تلاش تو در پیمودن این راه چیزهای باارزش زیادی را به دنیای ما هدیه خواهد داد.

در راه رسیدن به خدا هرپله برای هر شخص متفاوت است .

پله اول شاید عمل اشتباهی باشد که ترک کردنش بسیار راحت باشد و پله دوم شاید کمی مهربان تر شدن با پدر و مادرت باشد. هر پله می تواند ترک عادتی بد یا انجام مرتب کاری درست باشد مثل درست و زیبا صحبت کردن یا خوب کار کردن.

سپس چند پله را طی کن اما هرگز به دینت مغرور نشو چون غرور تو را از نردبام آسمان به زمین می اندازد و هر چه بالاتر رفته باشی سقوطت دردناک تر است اما اگر افتادی دوباره از پله اول شروع کن .

این راه بی نهایت است اما ناامید نباش. به پله های طی شده بنگر و خدا را برای پیمودن آنها شکر کن و راضی و خشنود باش.

عجله کن عمر کوتاه است بگذار ذره ذره اعمالت خدایی شوند. می توانی در دفتر یادداشت تلفن همراهت هر پله را در یک جمله و اگر لازم بود به رمز بنویسی تا  آن را مرور کنی و گنجی ارزشمند را همراه داشته باشی.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: ارسالی کاربران

مطالب جالب دیگر:
اولین زنی که قرار است در مریخ زایمان کند!!! + عکس
عکس سلفی بازیگر نقش فاطما گل در پاریس
2 عکس نیکی کریمی در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر
زنی که یک مرد است صاحب دوقلو شد!! + عکس
هدیه تولد عجیب یک پدر به دخترانش!! + عکس