علاقه زنان به ماساژ با مار! عکس
کمک گرفتن از مار در کشور فیلیپین برای ماساژ افراد و بخصوص علاقه دختران به ماساژ با مار, یکی از جاذبه های گردشگری در این کشور شده است.

ماساژ بدن به کمک مار

در کشور فیلیپین و طبق یک سنت قدیمی، مردم ترس و هراسی از مارها ندارند و از انها به عنوان ماساژ دهنده نیز بهره گیری می‌کنند.

این مارها روی بدن افراد رفته و با حرکت های خاص خود باعث ماساژ دادن بدن انها می‌شوند.


علاقه دختران برای ماساژ با مار

علاقه دختران برای ماساژ با مار

 

شاید عجیب باشد که بدانید که اکثر دختران خواهان این نوع ماساژ گرفتن میباشند. این سبک سنتی به نظر مردم فیلیپین برای پوست و سهولت گردش خون بسیار خوب هست و باعث بهبود یافتن تعداد زیادی از گرفتگی هاي عضلانی می گردد.

در همۀ کشورهای دنیا، مار نماد پلیدی و ترس هست و هر وقت نامی از مارها به زبان می‌آید ترس همه را فرا میگیرد اما مارها در فیلیپین بسیار مقدس میباشند و با آنها بسیار مهربانانه رفتار می‌شود، چرا که معتقدند که تعداد زیادی از مریضی ها با زهر آنها قابل درمان هست.


ماساژ بدن برای آرامش و رفع گرفتگی های عضلانی به کمک مار

ماساژ بدن برای آرامش و رفع گرفتگی های عضلانی به کمک مار

 

مردم فیلیپین معتقدند که مار دوست انسان ها میباشند نه دشمن و اگر با هر حیوانانی مهربان باشید آنها خواهند فهمید و مهربانی را درک خواهند کرد.

مارهای افعی که از خطرناک ترین گونه مارها میباشند در فیلیپین به یک تجارت تبدیل شده و مراکز درمانی زیادی برای ماساژ به کمک این افعی ها ایجاد شده اند و جالب این که از سراسر دنیا برای ماساژ توسط مار افعی به کشور فیلیپین سفر می‌کنند تا مریضی های خود را به کمک این مارها درمان نمایند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: parsnaz.ir