جوان در مورد اهدای هدایای عجیب و غریب خود به اطرافیان،همچنین اهدای موتور سیکلت به همسرش در سال گذشته گفت…

ماجرای آشنایی و ازدواج رامبد جوان با سحر دولتشاهی

رامبد جوان در گفت‌وگو با مجری یک برنامه رادیویی گفت: کودکی را نباید ندیده گرفت.کودکی اگر حفظ شود آدمی همیشه احساس خوشبختی می کند. من هم بعضی وقت ها از دستم در می رود و به کودک درونم توجه نمی کنم.الان کودک درونم حالش خوب است. قایم شده و در حال بستنی خوردن است.

جوان در مورد انتخاب نامش از سوی خانواده گفت:رامبد بچه دوم و بچه آخر خانواده است.خواهرم پوپک هفت و نیم سال از من بزرگتر است. رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش،این اسم انتخاب خواهرم بود.


وی در مورد ازدواج خود با سحر دولتشاهی گفت: آدم‌ها وقتی می خواهند ازدواج کنند مهم این است که اول کلیدش در کله شان بخورد که فکر می کنم باید ازدواج کنم. این کلید در ذهنم در 36 سالگی خورده بود. اتفاقی که در نتیجه این کلید خوردن می افتد این است که آدم متوجه خوبی‌های یک آدم دیگر می شود.اولین بار سحر را در یک تئاتر دیدم. سحر چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بودم، در نتیجه آنجا به واسطه آنها سحر را دیدم.

رامبد جوان در مورد اهدای هدایای عجیب و غریب خود به اطرافیان،همچنین اهدای موتور سیکلت به همسرش در سال گذشته گفت:امسال برای روز زن، به همسرم کادو هیچی ندادم. این هم یک ویژگی و کار دیگری انجام دادن است. ساختار شکنی کردم. این بار هدیه ندادم و اصلا هم کار بدی نکردم. بی خودی سعی نکنید عذاب وجدان برایم ایجاد کنید؛ هیچ کاری نکردم فقط تبریک گفتم!


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع:رادیو جوان