عکس برهنه گلشیفته فراهانی توسط مجله مادام فیگارو منتشر شده است...

در حالی که بعد از انتشار تصویر برهنه ای از گلشیفته فراهانی در یک نشریه خارجی ، پدر و مادرش طی گفت و گویی با ناراحتی هر چه تمام تر، تصاویر منتشر شده منسوب به فرزند خود را رد کرده اند، گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، در گفت و گو با روزنامه دیلی تلگراف، تلویحاً صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.
متأسفانه در حال حاضر علاوه بر عکس برهنه وی ، فیلم او نیز منتشر شده است تا جایی برای انکار این اقدام شرم آور غیراخلاقی باقی نماند.
دیلی تلگراف نوشت: پس از اینکه یک بازیگر ایرانی در مجله ی خبری فرانسوی به نشانه ی اعتراض(!)، عکسی برهنه از خود منتشر کرد، به او گفته شده است که دیگر در کشورش خوش امد گویی برای او نیست.
این اقدام او که مدعی شده برای اعتراض انجام داده با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد به گونه ای که یکی از زنان فعال ایرانی فیس بوک در صفحه خود نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و برای خودت حال می کنی و بعد بر سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟!
 عکس برهنه گلشیفته فراهانی توسط مجله مادام فیگارو منتشر شده است. فراهانی می گوید: یکی از مسئولین وزارت ارشاد به من گفت که ایران به چنین هنرمندان و بازیگرانی نیاز ندارد. شما می توانید خدمات هنری خود را در جای دیگر ارائه بدهید. دیلی تلگراف نوشت: چندین ساعت پس از انتشار این عکس در فیس بوک، هزاران نفر در این صفحه پیغام گذشته و او را به بی حیایی متهم کرده اند. هم اکنون تصویر منسوب به گلشیفته فراهانی از صفحه مذکور حذف گردیده است.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: entekhab.ir

مطالب جالب دیگر:
مردی که زن بود یا زنی که مرد؟! (+عکس)
عکس: الناز حبیبی بازیگر سریال تا ثریا در تیم والیبال
جزئیات زندگی خانم بازیگر ایرانی که در16سالگی ازدواج کردو 22سالگی 4فرزند داشت +عکس
عکس: محمدرضا گلزار و خواهرزاده‌هایش!