خواننده مشهور عرب نانسی عجرم با دندانپزشک خود بنام فادی الهاشم ازدواج کرد و مراسم عروسی آن دو در جزیره قبرس فقط با حضور خانوداه عروس و داماد به دور از...

 

یک روزنامه کویتی اعلام کرد که خواننده مشهور عرب نانسی عجرم با دندانپزشک خود بنام فادی الهاشم ازدواج کرد و مراسم عروسی آن دو در جزیره قبرس فقط با حضور خانوداه عروس و داماد به دور از چشم رسانه های گروهی برگزار شد.

به گزارش شماره روز پنجشنبه 4-9-2008، روزنامه کویتی "الرای" با استناد به بیانیه دفتر نانسی که گفته است ازدواج در اول ماه اوت برگزار شد، عروس وداماد برای گذراندن ماه عسل راهی یکی از جزایر اروپایی شدند.

پیش از این قویا شایع شده بود که نانسی عجرم، خواننده زن لبنانی با دندانپزشک خود رابطه عاطفی دارد ولی عجرم همواره از اظهار نظر درباره اخبار منتشره در مطبوعات در این باره خود داری می‌کرد.

وی قبلا گفته بود هنوز چیزی اتفاق نیفتاده است و اگر مساله ازدواج جدی شد در صورت ضرورت آن را مطرح خواهد کرد زیرا دلیلی وجود ندارد تا از این مساله دچار شرم شود.

شایان ذکر است که ترانه‌های نانسی که بیشتر به لهجه مصری می‌باشد طرفداران بسیاری بویژه میان جوانان در کشورهای مختلف عربی دارد و معروفیت وی از مرزهای جهان عرب نیز فراتر رفته است.

وی در میان ایرانیان نیز طرفدارانی دارد به طوریکه برخی وبلاگها فقط برای ترجمه ترانه های وی راه اندازی شده است.



گردآوری: گروه سرگرمی‌سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: عصر ایران