این اقدام گلشیفته انعکاسی از بعضی سخت گیری‎های بی‌مورد، تهمت‌های نابجا به سینما از سوی قشری خاص مثل آقای سلحشور و...

دربارهٔ اقدام موهن گلشیفته فراهانی با خانم مرضیه برومند بازیگر و کارگردان سینما گفتگو کردیم و نظر او را جویا شدیم.
برومند نظر خود را اینگونه بیان کرد:
من از این رفتاری که گلشیفته انجام داد حالم به هم خورد و این عمل، بسیار قبیح و زشت است و جای حرفی را باقی نمی‌گذارد. این کاری که گلشیفته فراهانی انجام داد اقدامی بود که با آبروی ملی، فرهنگ، آداب و رسوم و ارزش‌های انسانی کاملا در تضاد است و حتی در خود جوامع غربی نیز این عمل بسیار قبیح است زیرا هر جامعه‌ای محدودیت و هنجار خاص خودش را دارد.
وی در ادامه افزود: یک وقت یک بازیگر در زندگی شخصی یا حقیقی خود اقدامی انجام می‌دهد که به خود او مربوط است اما یک وقت به عنوان یک ایرانی یعنی سفیر ایران در یک مراسمی شرکت می‌کند که اینجا شخصیت حقوقی خود یعنی ایرانی بودن با تمام هنجار‌ها و قوانین آن را باید رعایت کند و نمی‌تواند هر طوری که خواست ظاهر شود.

این کارگردان کشورمان به این نکته نیز اشاره داشت: اقدامی که گلشیفته انجام داد نوعی لجبازی با خودش و جامعهٔ سینمایی کشور است و مطمئنا به قشر سالم سینما نیز ضربه وارد می‌کند. او با این اقدام راه هر بازگشتی را برای خود بسته است.
دربارهٔ علت این اقدام نیز نظر خانم برومند را جویا شدیم که وی گفت: این اقدام گلشیفته انعکاسی از بعضی سخت گیری‎های بی‌مورد، تهمت‌های نابجا به سینما از سوی قشری خاص مثل آقای سلحشور و شرایط سخت جامعه است. توجه داشته باشیم که گلشیفته بعد از حضور در هالیوود در یک مراسم بین المللی که بخشی از آن دربارهٔ فیلم «دربارهٔ الی» بود حضور پیدا کرد و با حجاب هم ظاهر شد اما ما در کشور باز هم او را دفع کردیم و به جذب حداکثری و دفع حداقلی عمل نکردیم.

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: shafaf.ir

مطالب جالب دیگر:
حمله تمساح به مرد و کندن دست او!! + تصاویری باورنکردنی از حادثه
10 عکسی که در این چند سال جنجال به پا کردند! (قسمت دوم)
عکس: نسرین مقانلو و همسرش
مصاحبه با محسن افشانی و خواهرش سمیه
لامبورگینی گران‌ترین خودرو دنیا می‌شود + عکس