کیت وینسلت
کیت وینسلت با بازی در فیلم مشهور هالیوودی " تایتانیک" در نقش "رز" به یک ستاره جهانی تبدیل شد. او که با بازی در فیلم تایتانیک به محبوبیت بسیاری دست یافت....
کیت وینسلت با بازی در فیلم مشهور هالیوودی " تایتانیک" در نقش "رز" به یک ستاره جهانی تبدیل شد. او که با بازی در فیلم تایتانیک به محبوبیت بسیاری دست یافت در ازدواج اولش چندان خوش شانس نبود برای سومین بار طعم مادر شدن را خواهد چشید.


وی برای اجرای پیش نمایش فیلم جدیدش در لندن حضور دارد و اعلام کرده است تا حدود 3 هفته دیگر فرزند جدیدش به دنیا خواهد آمد.
کیت وینسلت 37 ساله که بسیار بیشتر از سنش نشان می دهد اکنون ساکن آلمان است و به همراه شوهر جدید و دو فرزندش زندگی می کند. او اواخر سال گذشته میلادی با " لاند راک ان رول" خواهر زاده ریچارد برسون ازدواج کرد اما ترجیح می دهد همچنان از نام خانوادگی خود استفاده کند.



وی چندی پیش در مصاحبه اش با یک روزنامه معتبر اعلام کرد بعد از ازدواج دوم و تجربه دوباره مادر شدن احساس می کنم این تجربه یک استقامت درونی به من هدیه کرده است. من نسبت به تربیت فرزندانم بسیار حساس هستم و تا کنون نیز در این امر موفق بوده ام چرا که هرکس فرزندان مرا می بیند می گوید آنها رفتار مودبانه ای دارند

وی اضافه می کند دوست دارد فرزندانش خصلتهای خوب و پسندیده انسانی را بیاموزند. او می گوید وظیفه پدر و مادر شدن اگرچه بسیار سخت است اما هرکس آن را تجربه کند خوشبخت خواهد بود.

گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir

مطالب جالب دیگر:
عکسی جالب و دیدنی از دوران جوانی سارا خوئینی ها!!
عکسی باورنکردنی از تغییر چهره این ۳ دختر بعد از عمل جراحی زیبایی!!
بازیگر 47 ساله هالیوود برای دومین بار مادر شد! + عکس
جدیدترین عکس از دختر کیم کارداشیان!!
دریاچه ترسناکی که پرنده ها را مجسمه می کند!! + عکس