پریسا سحرخیز پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز نامشروع تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی...
چندی پیش بود که حرف های بحث برانگیز پریسا سحرخیز، مجری و برنامه ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن علت جداییش از این شبکه جنجال بسیاری را در فضای مجازی بوجود آورد.
وی در پستی جنجالی سوءاستفاده های اخلاقی و روابط  جنون آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. پریسا سحرخیز پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس هایی از روشنا (یکی از شرکت کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از تجاوز تیام، یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.



بیش از چند روز از افشاگری های پریسا سحرخیز نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سحر خیز سوال های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.

سحرخیز که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: « متأسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصیت و در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی دی فیسم نمی تونید واقعیت رو از بین ببرید.من هنوز با کارهاتون مخالفم شما زن رو بازیچه خودتون می دونید.»



گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: bultannews.com

مطالب جالب دیگر:
آرایش خنده دار خانم بازیگر سرشناس سوژه شد! + عکس
تاثیر ماه تولد برروی زیبایی و سلامت بدن
بازیگر زن جذابی که یکی از چشم هایش آبی است و دیگری قهوه ای!! + عکس
دو توله سگی بامزه و مهربان که شهرت جهانی یافتند! + عکس