طب سوزنی را با یک نخ به خانه ببرید، درمان بیماری ها و زیبایی بدن و صورت
طب سورنی یکی از بهترین و جدید ترین روش های درمان بیماریهای مزمن است که درمان خاصی برای آنها وجود ندارد.

روش های درمان و نحوه اثر گذاری طب سوزنی

تاریخچه طب سوزنی سنتی چین :


طب سوزنی یک روش درمانی باستانی چند هزار ساله است و با توجه به تحقیقات و مطالعات چند جانبه بالینی که در مورد این روش انجام شده ، پزشکان به این نتیجه رسیده اند که اثر بخشی طب سوزنی بسیار کامل و بدون عارضه تر نسبت به درمان های طب غربی می باشد ، در خیلی از بیماریهای مزمن که درمان خاصی از طریق طب غربی وجود نداشته یا به دلیل عوارض بعضی از داروها که امکان درمان برای بیماران میسر نبوده است ،طب سوزنی می تواند جایگاه مناسبی داشته باشد.


کاربرد طب سوزنی سنتی :

طب سوزنی روشی است بدون عارضه،بدون نیاز به دارو ، خونریزی و جراحی است که در درمان بسیاری از بیماریها تایید شده است و در بحث زیبایی بدن، صورت و تناسب اندام نیز کاربرد دارد.


اکنون طب سوزنی با روشی کاملا جدید و اثر بخش تر :

روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding در طب سوزنی چند سالی است که در ایران توسط پزشکان معدودی انجام می شود.روش کت گوت یا امبدینگ با توجه به کاربردهای موثری که در درمان بعضی از بیماری ها و به خصوص زیبایی دارد نسبت به طب سوزنی سنتی رواج بیشتری در بین مردم پیدا کرده است.


درمان طب سوزنی با روش کت گوت catgut یا امبدینگ embedding و اثرات بدن بعد انجام درمان های مختلف:

در نقاطی از بدن که در طب سوزنی قرار بوده تا سوزنهایی را برای تحریک نقاط درمانی یا انرژی به کار ببریم به جای این سوزن ها از یک تکه نخ تقریبا" 2 سانتی متری قابل جذب و سازگار با بدن به همراه سوزن مخصوصی استفاده می کنیم و آن نخ را در نقاط طب سوزنی کاشت می کنیم.
این نخ که در تمام جراحی ها و بخیه ها جذبی و معمولی استفاده می شود بین 2 تا 5 هفته طول می کشد تا جذب بدن شود البته بسته به نوع نخ می توان این مدت را کوتاه یا طولانی تر کرد،متوسط بین 3 تا 4 هفته برای جذب در بدن زمان می برد.
از زمانی که این نخ در بدن کاشته می شود به صوت مداوم این نقاط تحریک می شود و اثرات طب سوزنی را فرد به همراه خود دارد یا ما می گوییم که فرد با یک تکه نخ طب سوزنی را به خانه می برد.
هر بار که فرد نرمش کند،برقصد،راه برود یا فعالیت های روزانه ی خود را انجام دهد این تحریک شدن نقاط طب سوزنی در حال انجام شدن است.
در این روش درمانجویی که قرار بود حدود 30 دقیقه در یک جلسه و هفته ای 3 جلسه برای درمان با طب سوزنی سنتی مراجعه کند الان با انجام یک بار کت گوت یا امبدینگ تا یک ماه فرد این تحریکات را به همراه دارد،هر جلسه امبدینگ معادل 10تا15 جلسه طب سوزنی سنتی می باشد.
از جلسه دوم تا سوم کت گوت و امبدینگ درمانجو به صورت کاملا" مشخص اثرات درمانی را در کاهش سایز بدن می بیند.در هفته های اول اثراتی را در روح و روان و آرامشی که ایجاد می کند احساس می کند،حتی درمانجو اعلام می کند که در عادات ماهانه خانمها تاثیرات مثبتی داشته و نظم خاصی را به آن است،روده ها منظم کار می کنند،خواب آنها عمیق می شود و خیلی در برابر مشکلات آرام می شوند،استرس و اضطراب را کاهش می دهد و صبور می شوند و این افراد با دیدن این تغییرات متعجب می شوند.
این موارد به این دلیل است که ما از طبیعت بدن خود دور شده ایم و با دیدن آنها در بدن خود متعجب می شویم،بعضی از درمانجو ها می گویند که استفاده از این روش یک معجزه است ولی در حقیقت این بدن ما است که معجزه می کند.ما فقط آن را به اصل طبیعی خود بر می گردانیم و هیچ چیزغیرطبیعی در این روش وجود ندارد.در حقیقت این نخ نیست که با تحریک کردن کار انجام میدهد و نه حتی طب سوزنی، بلکه این خود بدن است که باعث تغییرات ایجاد شده می شود.
ما انسانها با بدن خود در حال مبارزه هستیم ،وقتی تا ساعت 3 نصف شب نمی خوابیم، جلوی تلویزیون غذا می خوریم،زمانی که عصبانی هستیم و غذا می خوریم،موقع رانندگی تنقلات می خوریم،بدن ما برای هر کاری نیاز به آرامش همه ارگانها دارد و در طب چینی ما روح را از جسم جدا نمی دانیم.
مگر می شود ما یک استرس طولانی مدت داشته باشیم و انتظار داشته باشیم که روده و معده ی ما طبیعی باشد یا سایر موارد.


درمانهای بیماری چاقی و اضافه وزن و تناسب اندام به روش کت گوت یا امبدینگ در طب سوزنی :

لاغری، تناسب اندام، از بین بردن اختلالات سایزی بدن، رفع غبغب، افتادگی سینه، افتادگی پوست بدن ( سلولیت )، رفع چاقی پاها و سایر اندامها، چاقی عمومی.

نا گفته هایی در مورد درمان چاقی و تناسب اندام :

فراگیری این مطالب می تواند آگاهی لازم را در مورد درمان و رسیدن به اینکه چطور می توانید به صورت موضعی هم لاغر شوید و هم از این چاقی موضعی خلاص شوید.
ما می توانیم با درمان طب سوزنی و روش امبدینگ این آگاهی را به بدن خود بر گردانیم که چربیهای اضافی در قسمتی از بدن را که احتیاج نداریم و بی جهت ذخیره شده است از بین ببریم.سینه های یک زن درعلم زیبایی باید سفت باشد وقتی که سینه های این خانم لاغر یا کوچک می شوند نشان دهنده ی این است که رژیم درستی نداشته است و این رژیم و یا روش که برای لاغری انجام داده باعث شده که به طوراشتباه چربی های سینه از بین برود.
ما این آگاهی را به بدن می دهیم که ما چربی در صورت و سینه را نیاز داریم ولی در شکم و پهلو را نیاز نداریم، ما به بدن می فهمانیم که نگران قحطی نباشد تا چربی ذخیره کند ودر نتیجه نه تنها صورتی سفت و زیبا و کشیده خواهیم داشت بلکه سینه هم فرم اصلی خود را پیدا می کند و سایزش مناسب می شود.


آیا می توان پوست بدن را سفت کرد و افتادگی یا شل شدگی پوست در قسمت های مختلف بدن را از بین برد؟

سفتی بدن به دلیل چربی زیر پوست وبافت هم بندی است که زیر پوست قرار گرفته است،بدنی که تعادل داشته باشد وانرژی دفاعی بدن از نظر طب چینی زیر پوست جریان داشته باشد طبیعتا پوست سفتی خواهد داشت.با درمان با طب سوزنی و طب چینی بعد از مدتی می توان ارگان مربوطه را درمان کرد تا این افتادگی های پوست از بین برود.


آیا درمان چاقی با طب سوزنی ممکن است باعث شود که عکس هم عمل کند و فرد به جای لاغر شدن،چاق تر هم بشود:

ما در درمان با طب سوزنی به بدن شما نمی گوییم که اشتها را کم کند،نمی گوییم که کمتر بخورد،اگر بدن شما تشخیص می دهد به ماده غذایی نیاز دارد حتی ممکن است اشتهای شما را زیاد کند زیرا به مواد مغذی بیشتر نیاز دارید.
اگر شما به مدت 2 و 3ماه، با انجام روش طب سوزنی ، روش امبدینگ یا کت گوت درمان شوید، به طور قطعی اضافه وزن وسایز نامناسب اندام شما کاهش پیدا کرده و متناسب می شوید و درحقیقت این هوشمندی بدن شما است که با کمک این روش باعث به وجود آمدن این تغییرات می شود.
افرادی که به بدنشان قحطی می دهند و در رژیم هستند از مواد معدنی مانند روی آهن و مولتی ویتامین مصرف نمی کنند و یا غذاهایی که خورده اند از این مواد معدنی کمتر در آنها وجود داشته است.
به همین دلیل است که زنان باردار ویار دارند مثلا ممکن است خاک بخورند زیرا بدن این خانم به آهن نیاز دارد و برای خون بچه ،بدن او به آهن نیاز دارد و خاک می خورد تا به طبیعتش بر گردد.
اما وقتی آگاهی را به بدن برگردانیم دیگر وقتی مولتی ویتامین مصرف می کنیم چاق نمی شویم بلکه لاغر می شویم،بدنی که هوشمند باشد ومواد معدنی و غذایی لازم را در اختیار داشته باشد دیگربه غذای اضافی وارد شده به بدن نیازی ندارد، وقتی بدن از ما چیزی می خواهد ما را مجبور به خوردن می کند ، ریزه خواری، زیادخوردن،عصبی خوردن ،حجم بالا خوردن، مضر است و همه ی اینها با آگاهی دادن به بدن بر طرف می شود.


چه تغییراتی در برنامه غذایی بعد از انجام درمان چاقی پیش می آید،ممکن است کم اشتها شویم؟

افرادی که برای درمان چاقی مراجعه کرده اند و چاقی کشنده داشتند یعنی BMI بالای 35 دارند ، می گویند هر کاری کردیم لاغر نمی شدیم ولی الان بعد از درمان با روش کت گوت و طب چینی می گویند : من از میوه گریپ فروت نفرت داشتم ولی الان صبها بسیار دوست دارم تا مصرف کنم.
یا افردای که در طول عمرخود خرما نمی خوردند و یا از بوی زیتون حالشان به هم می خورده است اما الان بعد از درمان دوست دارند بخورند و باید تجربه ی این روش را داشته باشیم تا حال این افراد را درک کنیم زیرا وقتی که بدن هوشمند می شود خودش می فهمد که به چه چیزی نیاز دارد همانطور که بدن ما در برابر خطرات سوختگی ،بریدگی و غیره عکس العمل نشان میدهد و احتیاط می کند.
بدن ما اگر هوشمند شده باشد از چیزی که برایش مضر است فرار می کند اما وقتی بیمار باشد یا ما آگاهی طبیعی را از بدن گرفته باشیم تشخیص درستی نمی تواند داشته باشد.


آیا سلولیت با این روش از بین می رود؟

سلولیت از نظر ما در اثر همان قحطی هایی که پشت سر هم به بدن داده ایم ایجاد می شود و یک مکانیسمی دفاعی بدن است برای نگهداری چربی برای روز مبادا که وقتی ما آگاهی را به بدن برگردانیم بر طرف خواهد شد.


ماندگاری این درمان بعد از رسیدن به تناسب اندام و کاهش وزن چقدر است ؟

اگر شما با انجام یکسری اعمال مانند استرس ها،کمبود یا عدم مصرف غذاهای ارگانیک یا مکمل های غذایی طبیعی، از بدن خود این آگاهی بعد از درمان را از بدن نگیرید تا سالهای زیادی تناسب اندام و وزن مناسب خواهید داشت.افرادی که مشکلات غدد و کم کاری تیروئید دارند بایستی زمان بیشتری را برای درمان تامل کنند و مصرف مواد مغذی و مکمل های غذایی لازم جهت عملکرد صحیح غدد برای آن ها لازم هست.


زیبایی طبیعی صورت،لیفیتینگ و روشن شدن پوست صورت و بدن با اصلاح درون به روش کت گوت یا امبدینگ ، طب چینی و طب سوزنی :

از آنجایی که تمام بیماری ها اثرشان در نهایت در صورت نمایان می شود لذا زیبایی صورت را در طب سوزنی می توان به عنوان معیار سلامتی بدن در نظر گرفت.
بسیاری از علائم موجود در صورت از جمله سیاهی دور چشم،لک های موجود در صورت، چین و چروک های ریز و درشت، منافذ باز پوست، جوش های ریز و درشت، هر کدام دلیل و منطق خواست خود را در طب سوزنی دارد.


درمان سیاهی دور چشم با روش کت گوت یا امبدینگ:

در طب چینی ضعف عملکرد کلیه باعث سیاهی دور چشم می شود، که بسته به ژنتیک یا غیر ژنتیک بودن آن، تداوم ماندگاری درمان متفاوت است. در مورد این درمان می توان گاه گاهی با تحریک نقاط کلیه، سیاهی دور چشم را تا حد امکان بر طرف کرد و به طور خاص یا ویژه هم می توان با کار کردن و تقویت نقاط اطراف چشم، سیاهی را از بین برد. 

منبع کامل مطالب: وب سایت کلینیک ها