ماه‌چهره خلیلی (متولد ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر اهل ایران است، وی فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد و دوره بازیگری را در method school لندن گذرانده‌است...
ماه‌چهره خلیلی (متولد ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر اهل ایران است، وی فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد و دوره بازیگری را در method school لندن گذرانده‌است. او نوه دختری پروین سلیمانی است.

ماه چهره خلیلی بازیگر ایرانی مدت کوتاهی است که ازدواج کرده است و همراه با همسرش مصاحبه جالبی با مجله خانواده سبز انجام داده اند که بخش جالب و خواندنی آن که مربوط به عروسی و خواستگاری آنهاست را در زیر می خوانید.

* از مراسم ازدواج‌تان برای مان بگویید.
ماه‌چهره: بین خواستگاری تا روز عروسی فقط سه ماه فاصله بود و به دلیل این‌كه قراردادهای كاری داشتیم تصمیم گرفتیم زودتر مراسم ازدواج را بر پا كنیم تا این جشن با كارمان تداخل پیدا نكند. مراسم ازدواج ما به دلیل این‌كه اقوام و خانواده‌ام خارج از كشور زندگی می‌كنند، در ایران برگزار نشد و این جشن را همراه با 50 نفر از همسفرهای‌مان در خارج از كشور برگزار كردیم.

* با توجه به این‌كه خانواده ماه‌چهره در ایران زندگی نمی‌كنند مراسم خواستگاری رسمی به چه شكل انجام شد؟
ابراهیم: جالب است بدانید خواستگاری رسمی ما از طریق نرم‌افزارOOVOOبرگزار شد. یك لپ‌تاپ در خانه آقای خلیلی و یك لپ‌تاپ در خانه ما روشن بود و خانواده‌ها از این طریق یكدیگر را می‌دیدند.
ماه‌چهره: صحبت‌ها بصورت تلفنی انجام شده بود. برای تولد پدر و برادرم به لندن رفته بودم كه موضوع خواستگاری ابراهیم را خانواده‌ام با من در میان گذاشتند و قرار شد، خواستگاری به شكل سنتی از طریق اینترنت انجام شود. خانواده ابراهیم میوه و شیرینی و گل گرفته بودند و جلوی لپ تاپ قرار داده بودند، ما هم دقیقا این كار را انجام داده بودیم و خانواده‌ها از طریق اینترنت دقیقا به همان شكل سنتی مراسم خواستگاری را انجام دادند. در نهایت هم خانواده ابراهیم نقل پاشیدند و من هم رفتم و چایی آوردم.(خنده)






گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع : ksabz.net


مطالب جالب دیگر:
ازدواج رمانتیک دختر سرطانی و نامزدش! + عکس
ساخت شهر شناور استثنایی در چین! + عکس
2 عکس از گوهر خیراندیش و پسرش!
مراسم جالب ابراز عشق به همسر در ژاپن!! + عکس
5 اشتباه امنیتی رایج کاربران در فیس‌بوک