دوشنبه شب هنگامی که عادل فردوسی پور در حال اجرای برنامه پرمخاطب خود بود و از طرف رئیس سازمان لیگ متهم به...

دوشنبه شب هنگامی که عادل فردوسی پور در حال اجرای برنامه پرمخاطب خود بود و از طرف رئیس سازمان لیگ متهم به تضعیف نظام! شد، دزدها به منزل وی دستبرد زدند.

فردوسی پورکه در برنامه این هفته نود با عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ، امیر قلعه نوعی سرمربی استقلال تهران و محمود خوردبین درباره بی‌برنامگی سازمان لیگ گفت و گو می‌کرد، در میانه سخنان خوردبین، به شوخی گفت: "ما نفهمیدیم دلیل انتخاب فدراسیون ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا چه بوده است."

این انتقاد طنز آمیز فردوسی پور با واکنش شدید و عصبانی عزیز محمدی مواجه شد. او ادعا کرد که مجری برنامه نود با استفاده از تریبون رسانه ملی سعی در زیر سوال بردن موفقیت‌های نظام دارد!

این موضوع باعث شد تا برخی شائبه‌ها درخصوص برنامه 90 و احتمال محافظه کاری تهیه کنندگان این برنامه ورزشی شود. اما مدیر گروه ورزش شبکه سه با حمایت از عادل فردوسی پور گفته است که برنامه نود هیچ گاه دچار محافظه کاری نشده و روال خودش را طی کرده است.

با این حال علاوه براظهارات و اتهام عزیز محمدی به فردوسی پور و برنامه اش، موضوع دیگری که موجب ناراحتی این مجری ورزشی سیما در دوشنبه شب شد، دستبرد دزدان به منزل وی بود.

در سرقت از منزل فردوسی پور، لب تاپ، فرش، ارز، پول طلا و ...دزدیده شده و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران پرونده این سرقت را پی گیری می‌کند.
 
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/entertainment
منبع: fardanews.com
 
 
مطالب جالب دیگر:
یک خانواده با الاغ‌هایشان سر یک سفره می‌نشینند!!
کوتاه و خواندنی درمورد دختران دو قلوی بوش (+عکس)
تاثیر جالب موسیقی بر رفتار مصرف کننده
8 پیش‌بینی درمورد تکنولوژی‌های کامپیوتری در سال 2009
ادامه‌ انتقادها بر سر جابه‌جايی "بكهام"
نهایت خساست!