انجمن بازيگران سينمای ايران با انتشار بيانيه‌ای خواستار رفع مشكل «درباره الی» با مساعدت وزير ارشاد شد...

شورای مركزی انجمن بازیگران سینمای ایران بیانیه‌ای را بابت دستور رییس‌جمهور مبنی بر تسهیل در نمایش «درباره الی» منتشر كرد.
در این بیانیه كه نسخه‌ای از آن برای فارس ارسال شده، می‌خوانیم: سی‌امین جشن بزرگ انقلاب اسلامی و آغاز جشنواره فیلم فجر همراه با حركتی روشنگر و هوشمندانه از رییس‌جمهور محترم كشورمان بود كه نور امید و دلگرمی را در قلوب بازیگران و دست‌اندركاران فیلم «درباره الی» روشن ساخت.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: انجمن بازیگران سینمای ایران به عنوان نماینده و حافظ منافعی صنفی بازیگران كشورمان از این حركت ارزشمند رییس‌جمهور محترم، و متعاقب آن معاونت محترم سینمایی و مشاور محترم هنری ریاست جمهوری كه دلسوزانه راه‌گشای این امر بودند تقدیر نموده و امیدواریم كه با سعه صدر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی كه سكان فرهنگ و هنر این مرز و بوم را با درایت در دست داشته‌اند، ثمره زحمات گروهی بازیگران سینمای ایران نادیده گرفته نشود.

شورای مركزی انجمن بازیگران سینمای ایران در خاتمه بیانیه حمایتی خود از فیلم «درباره الی» آورده است: حاصل آن همه تلاش و زحمت شبانه‌روزی ایشان در منظر نگاه مخاطبان قرار گیرد هنرمندانی كه همیشه یك چشم به حمایت مسوولیت امر و چشم دیگرشان به قضاوت مردم، مردمی كه پیوسته دوستدار و هوادار هنر و هنرمندان بوده‌اند دوخته شده است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: irsanews.ir
 
مطالب جالب دیگر:
اس ام اس 88
جملاتی زیبا از نیچه
مرد که گوشت سگ به خورد مردم می‌داد!!
بمب جنگ جهانی دوم، سر کلاس درس!!
اختلاف برانگیزترین جملات میان زن و شوهرها!