محسن چاووشی آخرین خواننده نسل زیرزمینی‌ها بود که بالأخره پس از کشو و قوس‌های فراوان، مجوز انتشار آلبومش را دریافت کرد و به جمع خوانندگان مجاز پیوست...

محسن چاووشی آخرین خواننده نسل زیرزمینی‌ها بود که بالأخره پس از کشو و قوس‌های فراوان، مجوز انتشار آلبومش را دریافت کرد و به جمع خوانندگان مجاز پیوست. آلبوم «یه شاخه نیلوفر» به بازار آمد اما نتوانست مطابق پیش‌بینی‌ها، رکورد فروش آلبوم‌های موسیقی را بشکند.

حضور نداشتن او در رسانه‌ها هم باعث شد که خیلی زود، بار تبلیغاتی اولین حضور مجاز او از بین برود. چاووشی تحت تأثیر این ماجرا قرار نگرفته و این روزها به شدت مشغول کار روی آلبوم جدیدش است. او کلی ترانه از دوستان ترانه‌سرایش مثل امیر ارجینی، اسلام ولی‌محمدی و حسین صفا گرفته و همراه با دوست و همراهش محمدرضا آهاری به شدت مشغول کار بر روی آلبوم دوم مجازش است.
او در این آلبوم، البته کمی فضای کارش را تغییر داده.

در آلبوم قبلی برخی کارشناسان موسیقی و حتی دوستدارانش می‌گفتند که فضای ترانه‌ها بسیار غمگین و البته شبیه هم است. به همین دلیل هم آلبوم «یه شاخه نیلوفر» نتوانست رکوردها را جابه‌جا کند. اما آنچه به گوش می‌رسد، حکایت از آن دارد که آلبوم جدید چاووشی پر است از سورپریزها و اتفاقات نو. تنظیم‌ها هم مدرن‌تر شده‌اند و فضای آلبوم، از یکنواختی نسبی «یه شاخه نیلوفر» خارج شده. آن طور که همکاران چاووشی می‌گویند این آلبوم قطعاً در بهار سال آینده به بازار خواهد آمد و این بار آن‌ها با تمرکز بیشتر و بدون نگرانی‌های طبیعی آلبوم اول، ایده‌های خود محسن چاووشی را به دوستداران موسیقی پاپ هدیه خواهند داد.

ناگفته نماند که سه چهار آهنگ ترنس و هاوس فوق‌العاده در این آلبوم گنجانده خواهد شد. آن‌هایی که این قطعات را شنیده‌اند، می‌گویند فوق‌العاده است.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: musicema.com
 
مطالب جالب دیگر:
جملاتی از چرچیل
نام باراک حسین اوباما برای یک نوزاد!!
كشف بزرگراه منتهی به جهنم!
پخش کليپ مستهجن در تلويزيون در وسط مسابقه ورزشی!!
چرا لب‌ها قرمزند؟