طعنه بازیگر زن به همسر سابقش در ویژه برنامه عید! + عکس
لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون در یک برنامه زنده تلویزیونی به انتقاد از همسر سابقش پرداخت.

لادن طباطبایی در یکی از تازه ترین برنامه های “مهربانو” که در ایام نوروز از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود به مرور ویژگیهای برخی مردان ایرانی پرداخت.

به اعتقاد طباطبایی که سابقه بازی در آثاری چون “زنها فرشته اند” و “همسر دلخواه من” را دارد این مردان حتی اگر سوءنیت هم نداشته باشند باعث آن می شوند که همسران آنها نتوانند در زندگی اجتماعی رشد کافی را داشته باشند.

این بازیگر سینما که حدودا دو سال و نیم قبل و بعد از حاشیه های پیش آمده بر سر حضورش در مجموعه “شام ایرانی” از بازیگری خداحافظی کرده بود، در حضور مهمان هنری مرد برنامه “مهربانو” این مساله را بیان کرد که نبود اندیشه یا عدم رشد کافی فکری در برخی آقایان موجب آن می شود که نگذارند همسرانشان رشد کنند.

طباطبایی در ادامه به انتقاد از مردانی پرداخت که ترجیح می دهند همسرانشان بیش از حد تحت الحمایه آنها باشند.

طعنه به همسر سابق؟!

به نظر می رسد اشاراتی که طباطبایی به این گروه از مردان کرده، طعنه ای باشد به همسر سابق وی سعید تهرانی که گویا او نیز خصوصیاتی مردسالارانه داشت.

طعنه بازیگر زن به همسر سابقش در ویژه برنامه عید! + عکس

طعنه بازیگر زن به همسر سابقش در ویژه برنامه عید! + عکس

سعید تهرانی بازیگری که بیش از هر چیز بواسطه شباهت به محمدعلی فردین شناخته می شود در برهه زمانی توزیع یکی از قسمتهای “شام ایرانی” که میزبانش طباطبایی بود بخاطر درج عکس خودش در کنار طباطبایی در این مجموعه خبرساز شده بود.

البته که طباطبایی در همان زمان متذکر شد که تهرانی به هنگام ضبط آن قسمت از “شام ایرانی” برای دیدار با فرزندش به خانه آنها آمده و در همان حین نیز عکاس پروژه از وی عکس گرفته است.

یکسان نبودن زندگی را یکنواخت نکرد؟؟؟

طباطبایی به هنگام زندگی با تهرانی ولو به تلویح هم که شده درباره اختلافات شخصیتی خود و تهرانی صحبت کرده بود. وی در گفتگویی با احمد محمداسماعیلی در این باره گفته بود: {بین من و همسرم} به اندازه لزوم و نياز شكل گيری يك زندگي آرام و بدون تنش نقاط مشترك فكری وجود دارد اما بايد در نظر داشته باشيد لزوماً دو نفری كه با هم ازدواج می كنند نبايد خصوصياتشان عين هم باشد.

طباطبایی در آن زمان درباره اینکه  با يكسان بودن اخلاق و طرز فكر زن و شوهر موافق نيستيد بیان داشته بود: اين امر زندگی را يكنواخت، سرد و غيرجذاب می كند. كنار هم بودن دو آدم يكسان در درازمدت باعث سردی روابط هم خواهد شد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: pardad.ir