3 زن سرشناس هالیوودی که هرویین مصرف می کردند: از آنجلینا جولی...
مصرف مواد مخدر و اعتیاد به موادی مانند هرویین در بین هنرمندان به خصوص بازیگران هالیوودی بسیاری زیاد است. در این مطلب صحبت های سه زن سرشناسی که به هرویین اعتیاد داشتند را خواهید خواند.

اعتیاد به هرویین

هرویین مخدری است که در اصطلاح عامیانه به عنوان بلایی خانمانسوز از آن یاد می شود. سال ها پیش، قبل از اینکه مصرف مواد مخدر صنعتی رایج شود، در زمان شیوع مصرف هرویین آمار مرگ و میر ناشی از استعمال آن به شدت افزایش پیدا کرده بود. مصرف هرویین پیامدهای تهدیدآمیزی برای زندگی دارد که خیلی ها عقیده دارند نمی توان از آن نجات پیدا کرد ولی برخی افراد سرشناس اعتراف کرده اند که زمانی به این ماده مخدر معتاد بوده اند ولی حالا آن را کنار گذاشته اند و توانسته اند جسم و جان خود را از جهنم این ماده مخدر بیرون بکشند.

نگاهی می کنیم به صحبت های سه زن سرشناس هالیوودی که تجربه مصرف هرویین را داشته و حالا هرویین را ترک کرده اند.

 

پینک pink : نجات پیدا کردم

پینک خواننده و بازیگر آمریکایی در سال 1995 به دلیل مصرف هرویین اوردوز overdose کرد و بعد از آن اتفاق هیچ وقت سراغ هیچ ماده مخدری نرفت. او گفته: «من می دانم هرویین با آدم ها چه می کند. وحشتناک است. تا آن زمان هیچ وقت آنقدر نیازمند مداوا نبودم و هر مداوایی را که فکرش را بکنید انجام دادم و نجات پیدا کردم.»

عکس پینک

عکس پینک

 

نیکول ریچی Nicole Richie : هم کوکایین را ترک کردم هم هرویین

نیکول ریچی در سال 2005 در شبکه سی ان ان اعلام کرد در 18 سالگی مصرف کوکایین را کنار گذاشته و بعد به انواع قرص و بعد هم هرویین روی آورده اما با تلاش زیاد توانسته اعتیادش را ترک کند.

عکس نیکول ریچی

عکس نیکول ریچی

 

آنجلینا جولی: با همه مخدرها خداحافظی کردم

آنجلینا جولی در سال 2011 در یک برنامه تلویزیونی گفت: «من چند ماده مخدر از جمله هرویین را امتحان کردم ولی خیلی زود فهمیدم که بهترین زندگی، زندگی سالم است و مصرف مواد را به کلی کنار گذاشتم.»


عکس آنجلینا جولی

عکس آنجلینا جولی

گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: هفته نامه سلامت