عکس بدون آرایش shakira در 38 سالگی!
شکیرا 38 سال سن دارد و تا کنون 2 بار باردار شده و 2 پسر دارد. در ادامه عکسی از چهره بدون آرایش شکیرا و بیوگرافی او را خواهید خواند.

عکس و بیوگرافی شکیرا

شکیرا در ۲ فوریهٔ ۱۹۷۷ در کلمبیا به دنیا آمد. او تنها فرزند پدر و مادرش می باشد. پدربزرگ و مادر بزرگ پدری او از لبنان به نیویورک مهاجرت کرده بودند، جایی که پدر شکیرا در آن به دنیا آمد. مادر او هم تبار اسپانیایی و ایتالیایی دارد.

او اجرا را در مدرسه آغاز کرد و توانایی‌های خود را در سبک‌های راک اند رول، لاتین و عربی همراه با رقص عربی معروف خود، نشان داد. زبان مادری او اسپانیایی است و همچنین او مسلط به زبان‌های انگلیسی،عربی،پرتغالی، ایتالیایی،فرانسه و کاتالانی است.


عکس بدون آرایش شکیرا

عکس بدون آرایش شکیرا


شکیرا اولین شعر خود را در سن ۴ سالگی با نام 'La Rosa De Cristal' سرود. هنگامی که بزرگ می‌شد، پدرش را می‌دید که با ماشین تحریر، داستان می‌نوشت و مجذوب این کار شد و یکی از دستگاه‌ها را برای هدیه کریسمس تقاضا کرد.

او در سن هفت سالگی به آرزوی خود رسید و شعر نوشتن را ادامه داد. این اشعار در نهایت به ترانه تبدیل شدند.

در سن دوسالگی، برادر بزرگش در تصادفی با موتور سیکلت کشته شد و در هشت سالگی، اولین ترانه خود را با نام "Tus gafas oscuras" نوشت که از عینک دودی پدرش که برای غم و اندوهش به چشمانش زده بود، الهام گرفته بود.


شکیرا تعداد زیادی جایزه برنده شده است. او ستاره‌ای در پیاده‌روی شهرت هالیوود دارد. او برنده ۵ جایزه از جوایز موزیک ویدئوی ام‌تی‌وی، ۲ جایزه گرمی، ۸ جایزه از جوایز گرمی لاتین، ۷ جایزه موسیقی بیلبورد و ۲۸ جایزه از جوایز موسیقی لاتین بیلبورد است. او همچنین یک بار در گلدن گلوب نامزد شده است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ