عکس کودکی زیباترین زن انگلستان, شریل کول!
شریل کول خواننده و مدل سرشناس انگلیسی عکس های جالبی از کودکی خود منتشر کرده است. در ادامه عکس های کودکی شریل کول و بیوگرافی کوتاه او را مشاهده می کنید.

عکس شریل کول

شریل ان کول Cheryl Ann Cole متولد ۱۹۸۳ بوده و به عنوان یک خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی فعالیت می کند. شریل کول همسر سابق اشلی کول بازیکن تیم فوتبال چلسی و تیم ملی فوتبال انگلستان است.

شریل در نیوکاسل به دنیا آمده‌است. او یکی از ۵ فرزند خانواده است، او یک برادر کوچک تر به نام گری و دو برادر ناتنی به نام‌های اندرو و جوزف و یک خواهر ناتنی به نام جیلیان دارد او از همان کودکی علاقه زیدی به رقص داشت و در سن ۹ سالگی به کلاس‌های تابستانی Royal Ballet پیوست.


شریل کول و پدرش

شریل کول و پدرش


علاوه بر رقاصی، شریل جوایز بسیار زیادی در زمینه‌های مدل و مد و مسابقات «خوشحال ترین چهره» ، «زیباترین دختر نیوکاسل» ، «جذاب ترین دختر» و بسیاری دیگر از برنامه‌های کودکان را کسب کرد.

کار او در همان دوران کودکی به تبلیغ‌های تلویزیونی کشیده شد و به همراه برادر خود یعنی گری در دو تبلیغ تلویزیونی برای SCS Advert و Eldon Square Christmas شرکت کرد. او همچنین در برنامه‌های تلویزیونی بسیار متعددی به عنوان رقاص ایفای نقش کرد.


عکس کودکی شریل کول

عکس کودکی شریل کول


شریل کول هم اکنون 32 سال سن داشته و بار ها در فهرست جذاب ترین زنان جهان قرار گرفته است.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ