تصویری که پلیس در اختیار TMZ قرار داد به مراتب از همه مونتاژهایی که در این مدت در اینترنت به چشم می‌خورد دلخراش تر و بدتر بود...

به رغم گذشت دو هفته از زدو خورد ریحانا خواننده آمریکایی و نامزدش کریس براون که منجر به بستری شدن ریحانا در بیمارستان و عدم حضور او در مراسم اهدای جوایز گرمی‌شد، اخبار مربوط به این درگیری همچنان تیتر یک نشریات زرد آمریکایی و انگلیسی است.

 بعد از اینکه پلیس لس آنجلس تصویری که پلیس بعد از این درگیری از ریحانا در اختیار داشت را منتشر کرد، این ماجرا بیش از پیش سر زبان ها افتاد.

تصویری که پلیس در اختیار TMZ قرار داد به مراتب از همه مونتاژهایی که در این مدت در اینترنت به چشم می‌خورد دلخراش تر و بدتر بود.
 

کار به جایی رسید که حتی براون با اتهام تلاش برای قتل هم مورد بازجویی قرار گرفت ولی بنا به درخواست خود ریحانا تبرئه شد.

نشریه TMZ که برای اولین بار این عکس را منتشر کرده، در گزارش خود بیانیه پلیس در این رابطه را آورده که در آن نوشته شده پلیس لس آنجلس تحقیقات داخلی خود را برای یافتن فردی که این عکس را پخش کرده آغاز کرده برای اینکه اصلا قرار نبوده چنین تصویری به روزنامه ها راه یابد.

چهره ریحانا که اصلیت بارابادوسی دارد در این تصویر به خاطر شدت جراحات وارده تقریبا غیرقابل تشخیص است.

کریس براون در حال حاضر به اتهام ضرب و شتم و اعمال خشونت مفرط تحت بازجویی قرار دارد و حتی گفته می‌شود که او در لحظه کتک زدن ریحانا حتی قصد داشته سر او را از تنش جدا کند. ولی این اتهام بعد از اینکه ریحانا اعلام کرد که هنوز نامزدش کریس براون را دوست دارد، تقریبا منتفی به نظر می‌رسد.

با این حال بیشتر روزنامه های  انگلیسی و آمریکایی شماره آخر خود را به ماجراهای مربوط به این حادثه اختصاص داده اند.

مجله استار انگلیس با گزارشی مفصل از پشت پرده ماجرایی که باعث ایجاد این درگیری شده پرده برداشته و نوشته که شدت جراحات وارده روی صورت ریحانا به اندازه ای است که شاید برای ترمیم آنها نیاز به عمل جراحی پلاستیک باشد.

مجله پیپل آمریکا هم در گزارش اصلی خود به این موضوع پرداخته و از نارضایتی پدر ریحانا بابت انتشار تصاویر شوکه کننده دخترش در روزنامه ها نوشته است.

البته دلیل دیگری که باعث شد موضوع ریحانا تا این اندازه این هفته خبرساز شود، تولد 21 سالگی او بود و هزاران هزار نفر از هواداران او به این خاطر با ارسال پیام های تبریک برای خواننده جوان آمریکایی، با او اظهار همدردی کردند.

پیپل همچنین اولین اظهار نظر ریحانا بعد از این ماجرا را هم منعکس کرده که گفته حالش خوب است و از حمایت همه هواداران و دوستانش تشکر می‌کند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztab.eu
 
مطالب جالب دیگر:
دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيبای رضا صادقی با نام رويای دريا
کوتاه درمورد ریگ جن، محل زندگی ارواح و اجنه!
اس ام اس 95
کوتاه و خواندنی از برج ایفل
اولین زنی که با سیگار عکس گرفت! (+عکس)
ماجرای باورنکردنی دختر 9 ساله و یک جنین دوقلو!!