اعتراض مهرانه مهین ترابی در اینستاگرام!
مهرانه مهین ترابی بخاطر وجود صفحه های تقلبی در شبکه های اجتماعی به نام وی, از طرفدارانش خواست این صفحات را بلاک کنند.

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی بازیگر تلویزیون و سینما هم به جمع بازیگران و چهره‌های معترض اینستاگرام و شبکه‌های مجازی پیوست.

تا به‌حال بازیگران و چهره‌های مختلفی نسبت به ایجاد حساب‌های کاربری تقلبی به نام چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری اعتراض کرده‌اند.

صفحات تقلبی بازیگران در اینستاگرام  حالا به اندازه‌ای زیاد شده که به نام برخی از بازیگران چند صفحه باز شده است.

مهین ترابی هم که با این مشکل مواجه شده در حساب کاربری اش در اینستاگرام نوشته: « متأسفم! میان و از صفحه‌ی اصلی خودم عکس ها رو برمیدارن و به اسم من در صفحات دیگر میگذارن.»

او از دنبال کنندگان صفحه‌ی واقعی اش خواسته که این صفحات را بلاک کنند. صفحه تقلبی این بازیگر، 5 هزار و 649 دنبال کننده دارد.

 

بیوگرافی مهرانه مهین ترابی :

مهرانه مهین ترابی متولد سال ۱۳۳۶ در کرج، بازیگر ایرانی است.

او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. اولین تجربه بازیگری او ایفای نقشی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال ۱۳۵۶ بود.

مهرانه مهین ترابی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال ۱۳۶۵ به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال ۱۳۷۰ عضوی از خانواده مجموعه‌های تلویزیونی شد و با نقش آفرینی در مجموعه همسران و خانه سبز به اوج محبوبیت رسید.

مهرانه مهین ترابی همچنین دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد.

مهرانه مهین ترابی هنوز مجرد است و در پاسخ به این سؤال که چرا ازدواج نکرده است جواب داد: ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده‌ام آشپزی کنم. اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir