بهنوش بختیاری 2 میلیونی شد
بهنوش بختیاری از  بانوان فعال و هنرمند ایرانی است که در صفحه ی اینستاگرام خود هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. او که نخستین ایرانی ای است که صفحه ی مجازی اش از مرز 2 میلیون فالوئر عبور کرده، با انتشار مطلب زیر از هوادارانش تشکر کرد.

 بهنوش بختیاری، محبوب ترین ایرانی در اینستاگرام

بهنوش بختیاری ضمن تشکر از هوادارانش و مردم ایران، در این خصوص در صفحه ی اینستاگرامش نوشت:

ما دو میلیون نفر شدیم.. اولین دو میلیونی ایران شدیم... فدای همتون...

از فالوئر های عزیزم تشکر می کنم که با خوب و بد من کنار اومدن.. از این که این حقیرو قابل دونستید و همراهیم کردید ممنونم..

ما می تونیم با اتحادمون کلی کار مفید برای جامعه انجام بدیم.. اگه دست همو بگیریم می تونیم کمک بزرگی به بالاتر رفتن فرهنگ کشورمون کنیم....

خیلی وقتا کارام زیاد بود ولی به عشق شما پست می ذاشتم که احساس صمیمیت بیشتری باهم داشته باشیم..

چندین بار در اوج فشارهای روحی تصمیم به ترک شمارو داشتم اما خدا شاهده به عشق شما ایستادم و شکر که با حمایت همدیگه تا اینجا موندیم..

فکر کنم اولین دو میلیونی ایران باشم و این فقط و فقط لطف خداست و شما..

بین من و خدا.. بین من و شما رابطه ای هست که خیلیا شاید ندونن.. شاید باورش سخت باشه و شبیه زبون بازی باشه اما به امیرالمومنین من شما و مردم کشورم رو از ته ته دل و با اعماق وجودم دوست دارم..

هرچند گاهی بی مهری هم می بینم.. اما می بخشم و با کینه زندگی نمی کنم... شلوپلتونم عشقولیاااا.. دوستون دارم.. سربازتونم.. خاک پاتونم.. کوچیکتونم.. دست خدا و علی به همراه شما.... یاحق..یا علی

 

و تصویری که وی به همراه این متن منتشر کرد

behnoushbakhtiari_copy.JPG

گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع : صفحه شخصی بهنوش بختیاری