دوست دارید بدانید آی کیو IQ بازیگران سرشناس چقدر است؟
آیا بازیگران جزء افراد باهوش در دنیا می باشند؟ نگاهی می کنیم به معروف ترین بازیگران دنیا و آی کیو IQ آنها را بررسی می کنیم

آی کیو بازیگران سرشناس دنیا چقدر است؟

مریل استریپ بازیگر بزرگ و موفق جزء باهوش ترین بازیگران زن در دنیا می باشد. IQ مریل استریپ 143 می باشد.

 

** سیلوستر استالونه در تمامی فیلم هایش به عنوان یک شخص جنگجو دیده شده است اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید IQ  استالونه 160 می باشد!!

 

** شارون استون بازیگر جذاب هالیوودی جزء باهوش ترین بازیگران می باشد بطوریکه دانشگاه را در سن 15 سالگی آغاز کرد! IQ شارون استون 148 می باشد.

 

** کاگردان بزرگ و خاص سینما  کوئنتین تارانتینو quentin tarantino از نوع فیلم هایی که ساخته است می توان فهمید که فرد باهوشی است بطوریکه IQ او 160 می باشد.


عکس کوئنتین تارانتینو

عکس کوئنتین تارانتینو

 

** جودی فاستر بازیگر موفق که در سن 12 سالگی در فیلم راننده تاکسی نقش یک دختر روسپی را بازی کرد دارای IQ 132 می باشد.

عکس جودی فاستر

عکس جودی فاستر

 

** مت دیمون در جوانی یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی اش را گرفت و با همان تصمیم نشان داد که هوش بالایی دارد. او از دانشگاه هاروارد انصراف داد تا بتواند به آرزویش یعنی بازیگر شد دست یابد! IQ مت دیمون 160 می باشد.

 

** نیکول کیدمن بازیگر بلند قامت و خوش چهره نیز یکی از زنان باهوش دنیای بازیگری می باشد. IQ کیدمن 132 می باشد.

 

** شاید عجیب نباشد که مدونا تا به این حد در زندگی هنری خود موفق باشد و عنوان بزرگترین خواننده زن دنیا شناخته شود چرا که IQ مدونا 140 است!

 

** سیندی کرافورد cindy crawford سوپر مدل سرشناس و جذاب که همچنان در 49 سالگی زیبا به نظر می رسد یک زن باهوش است. او در رشته مهندسی شیمی تحصیل کرده است و IQ  او 154 می باشد.


عکس سیندی کرافورد

عکس سیندی کرافورد



گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
اختصاصی سیمرغ