شیمی درمانی سلنا گومز بخاطر بیماری لوپوس!!
سلنا گومز خواننده و بازیگر سرشناس هالیوودی, درمورد شیمی درمانی خود صحبت کرد و اعلام کرد که به بیماری لوپوس مبتلا شده بود.

شیمی درمانی سلنا گومز

سلنا گومز selenagomez اعلام کرد به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی لوپوس شیمی‌درمانی شده است.

نخستین شایعات درباره بیماری این خواننده در سال 2013 مطرح شد. او در آن سال برنامه تور خود در آسیا و استرالیا را به دلایلی نامعلوم لغو کرده بود.

او پس از آن در یک مرکز بازپروری دیده شد، که همین مسئله شایعات زیادی درباره اعتیاد او به مواد مخدر را بر سر زبان‌ها انداخت، هر چند نماینده او تمام این شایعات را رد کرد. اما اکنون این خواننده اعلام کرده که دلیل لغو کنسرت‌ها تشخیص بیماری لوپوس از سوی پزشکان بوده است.

این خواننده در یک گفت‌وگو با مجله بیلبورد billboard magazine به شدت از نشریات زردی که در آن دوران به شایعات درباره اعتیاد او دامن زده بودند، انتقاد کرد. او در این باره گفت : «خیلی دلم می‌خواست به آن‌ها بگویم، شما از هیچ چیز آگاهی ندارید. من در حال شیمی‌درمانی هستم.» او در ادامه اضافه کرد : «تا مدت زمانی طولانی در مجامع عمومی ظاهر نمی‌شدم، تا این‌که دوباره قدرت حضور در این مجامع را یافتم.»

او در ادامه انتقادات خود از نشریات زرد افزود : «من از 7 سالگی به صنعت سرگرمی پا گذاشتم. از 17 سالگی سفیر یونیسف هستم. خیلی ناامید کننده است که سوژه داستان‌های این نشریات باشم.»

** لوپوس گونه‌ای از انواع بیماری‌های خود ایمنی است که در آن سیستم دفاعی بدن، علیه ارگان‌ها و بافت‌های پیوندی خودی عمل کرده و به‌آن‌ها آسیب می‌رساند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های سلنا گومز کلیک کنید.


گردآوری : گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir