نگاه شیطانی آقای گریمور به صدف طاهریان! عکس
صدف طاهریان بازیگر سابق کشورمان, عکس های جدیدی از خود منتشر کرده و خبر از آغاز فعالیت هایش در خارج کشور را در صفحه شخصی اش قرار داد.

عکس جدید صدف طاهریان

صدف طاهریان که چندی پیش از کشور خارج شد و کشف حجاب کرد، عکسی از خود منتشر کرد که در حال آرایش و گریم برای بازی در یک فیلم و یا تبدیل شدن به مدل است.

این بازیگر نه چندان مطرح بعد از کشف حجاب خود، پیامک جنجالی را در جواب یک خبرنگار در دنیای مجازی منتشر کرد و در آن از یک مصاحبه و افشای پشت پرده های کثیف سینمای ایران خبر داد.

هرچند برخی نیز بر فساد اخلاقی در سینما مهر تأیید زدند اما واقعیت امر هم چیزی جز این است؛ شنیده ها حکایت از آن داشت که وی بخشی از تیم تولید سریالی است که به سفارش شبکه ماهواره ای GEM تولید می شود!

همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید کشف حجاب برای صدف طاهریان بهانه‌ای بود که تمایلات خود را جامه عمل بپوشاند و در هر فیلمی به ایفای نقش بپردازد و مدل هر شرکت و برند تجاری نیز بشود.

 

نگاه کردن به بدن صدف طاهریان توسط گریمور!

نگاه کردن به بدن صدف طاهریان توسط گریمور!

 

این سایت اصول گرا در ادامه می‌نویسد: توجه به عکس فوق که از حضور گریمور مرد و نگاهای شیطانی اش خبر می‌دهد به سوالاتی منجر می شود که باید از این بازیگر که از فساد سینمای ایران سخن می گفت و به همین بهانه هم اقدام به ترور شخصیتی خود کرد پرسید؛ در فضای جدید کاری خبری از فساد نیست خبری از چشمهای ناپاکی که خریدارانه به شما نگاه می کنند نیست؟


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: caffecinema.com