عمو پورنگ تمامی شایعات درباره اتفاقات خاص درباره برنامه اش را تکذیب کرد و گفت...

عمو پورنگ تمامی شایعات درباره اتفاقات خاص درباره برنامه اش را تکذیب کرد و گفت: هیچ بچه ای حرف بی ربطی نزده است.
داریوش فرضیایی در گفتگو با نشریه ایران دخت با بیان اینکه هیچ‌کسی پیدا نمی‌شود که بگوید آن برنامه بخصوص را دیده تاکید می کند: اصلا چنین برنامه‌ای وجود خارجی ندارد.
بنابراین گزارش عموپورنگ قرار است در قالب برنامه جدیدی به تلویزیون بازگردد در ادامه می افزاید: من با افتخار اعلام می‌کنم که برنامه زنده عموپورنگ هیچ حاشیه‌ای نداشته است. یکی از اهداف من در برنامه‌ام این بوده که به بچه‌ها یاد بدهم چه طور می‌توانند خوب حرف بزنند و شوخی کنند؛ آن هم با در نظر گرفتن «ادب».
وی می افزاید: بچه‌هایی که با برنامه من تماس گرفتند و در مسابقه شرکت کردند، آن قدر با ادب بودند که می‌توانم بگویم در مواردی نقش معلم من را بازی می‌کردند.

فرضایی تاکید می کند: هیچ‌کدام از بچه‌هایی که در طول برنامه با من تماس می‌گرفتند، کوچک‌ترین حرف زشت و بی‌ربط و اشتباهی نزدند.
عموپورنگ تاکید می کند: من معتقدم نباید با بچه‌ها مثل بزرگ‌ترها برخورد کرد و آن‌ها را وارد مسائل بی‌اساس کرد. این بزرگ‌ترها هستند که می‌خواهند با کج‌ذهنی‌هایشان بچه‌ها را هم به دنیای سیاه خود بکشانند. خوشبختانه قاطی کار آدم بزرگ‌ها نیستم که از حاشیه‌ها بترسم. هرچند هیچ حاشیه‌ای اطراف برنامه من نبوده است.
وی درباره شایعه خاصی که اخیرا درباره برنامه وی درست شده است می گوید: ببینید این‌ها همه ساخته و پرداخته ذهن برخی افراد است. بهتر بگویم شایعه است. جالب اینجاست که چند وقت پیش از اینکه این پرت و پلاها بر سر زبان‌ها بیافتد، لطیفه‌اش را برای خود من به صورت پیام کوتاه فرستادند.

فرضایی در ادامه می افزاید: این شایعات برای آدم‌هایی که می‌خواهند خاص باشند عادی است. من هم از اول عموپورنگ نبودم. زحمت کشیدم تا یک کار شیک تحویل بچه‌ها بدهم. به آدم‌های خاص متلک‌های خاص هم می‌اندازند. یک بار می‌گویند عموپورنگ مرده. یک بار می‌گویند مریض‌ شده و دارد می‌میرد. دفعه بعد می‌گویند با فلانی ازدواج کرده و هزار و یک شایعه دیگر.

عمو گورنگ در ادامه با انتقاد از شایعه سازان می گوید: اما سوال من این است که چرا در این بین باید بچه‌ها قربانی شوند. آن هم سر مساله‌ای که اصلاً اتفاق نیافتاده. شما بروید از مردم بپرسید این شایعه‌ای که ساخته شده را دیده‌اند. یعنی برنامه «مورد دار»ی را از عموپورنگ با چشمان خودشان دیده‌اند. مطمئن باشید که هیچ‌کسی پیدا نمی‌شود که بگوید چنین برنامه‌ای را دیده‌ام. می‌دانید چرا؟ چون چنین برنامه‌ای اصلاً وجود خارجی ندارد.
قرضایی در ادامه با ذکر محاسن برنامه زنده می گوید: زیبایی برنامه زنده این است که صداقت کلام در آن محسوس است. در برنامه عمو پورنگ هم همین مورد باعث جذاب‌تر شدن پروژه می‌شد.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir

مطالب جالب دیگر:

"کلیه ات خراب بود ،دور ریختیم! "
چرا شخصيت افراد با هم فرق دارد؟
زلزله در تهران = 6 میلیون کشته!!
"مايكل جكسون" روزهای آخر عمرش را سپری می‌کند
مسواک جدید: مسواک لیزری!!(+عکس)
پرطرفدارترین گل جهان کدامست؟