پاسخ سحر دولتشاهی درمورد عاشق شدن در نوجوانی و طلاق از رامبد جوان!
سحر دولتشاهی مصاحبه ای انجام داده و درمورد عاشق شدن در دوران نوجوانی و زندگی خصوصی اش صحبت هایی کرده است.

زندگی خصوصی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر زن سینما و تلویزیون که با فیلم های «بارکد» و «وارونگی» در بخش سودای سیمرغ و با فیلم «نیمرخ ها» در بخش هنر و تجربه حضور دارد، باحضور در برنامه ۳۵ با اجرای فریدون جیرانی به بیان نکاتی از زندگی شخصی اش پرداخت.

بازیگر فیلم «نیمرخ ها» در مورد ۱۶ مهرماه ۱۳۵۷ گفت: این تاریخ تولد من هست و روز مهرگان و این مهر برای من شبیه شعار زندگیم هم هست.
دولتشاهی در مورد کلمه پدر و مادر گفت: نقطه قوت من هستند و تقریبا شروع و جوانی همه چیزهایی که دنبالش رفتم پدرم برام ایجاد کرد و مادرم حمایتم می کرد و بسیار زن قوی و موفقی بود.
وی در مورد سینما گفت: خیلی سینما می رفتم و فیلم می دیدم ولی این تاریکی قبل از فیلم همیشه برای من تپش قلب جذابی دارد.

 

با فرزندان وزرا و وکلا همکلاسی بودم

این بازیگر سینما در مورد دوران دبیرستانش گفت: هیچوقت دوست ندارم به دوران دبیرستان برگردم و دبیرستانی که من می رفتم خیلی نخبه بود و فرزندان وزرا و وکلا در آن زیاد بودند و اولین پروژه من در مواجهه با تبعیض بود و من دائم معترض بودم و از این نوجوان های پیچیده و عصبانی بودم.

 

هیچوقت جسورانه عاشق نشدم

دولتشاهی در مورد عشق دوران نوجوانی گفت: عشق این دوران هیجان انگیز است و زمانی که به عشق دوران نوجوانی فکر می کنم برایم هیجان انگیز است، البته من خیلی آدم محتاطی بودم و خیلی جسورانه عاشق نشدم که بتونم راجع به عشق حرف بزنم.
وی در مورد تماشای فیلم در دوران نوجوانی گفت: در این دوران خیلی فیلم می دیدم و با مشاوره آدم هایی فیلم می دیدم که خیلی خوب بود و اولین فیلمی که به یادم دارم «چریکه تارا» است.

دولتشاهی در مورد کلمه شایعه، طلاق از رامبد جوان و حسادت گفت: شایعه خیلی بده، طلاق خیلی سخته، منم حسادت دارم و همه دارند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: cinemajournal.ir