خواننده سرشناس کشورمان همسرش را طلاق داد!!
یک خواننده سرشناس کشورمان که کنسرت های متعددی در کشورهای مختلف برگزار می کند از همسرش جدا شد.

جدایی خواننده سرشناس از همسرش

یک جدایی دیگر، باز هم یک ستاره از همسرش جدا شده. این بار این جدایی در بین اهالی موسیقی اتفاق افتاده. می گویند همسر یکی از خواننده ها که برای خودش اسم و رسمی دارد، بعد از سال ها زندگی مشترک درخواست طلاق داده و بعد از کلی رفت و آمد و جروبحث خواسته اش را عملی کرده.

نزدیکان به این خواننده تایید می کنند که او و همسرش از مدت ها قبل به مشکل برخورده بودند. با توجه به این اختلافات بود که هرازگاهی شایعاتی درباره آن ها شنیده می شد. اما با توجه به شرایط زندگی شان بعید به نظر می رسید که کارشان به طلاق بکشد. تصور همه این بود که آنها به خاطر فرزندشان به زندگی مشترک ادامه می دهند. به خصوص اینکه پدر وابستگی شدیدی به فرزندشان دارد و می گفتند او حاضر نمی شود به جدایی رضایت بدهد اما به هر حال اختلافات در حدی نبوده که همسر این ستاره کوتاه بیاید.

سلبریتی بودن دلیل اصلی اختلافات این زوج بوده. در هر مراسم، کنسرت و مهمانی دور و بر آقای ستاره بیش از حد شلوغ می شود و او هم که علاقه زیادی به هوادارانش دارد، برای آنها سنگ تمام می گذارد. این توجه به هواداران، وقت زیادی این خواننده می گیرد و او کمتر فرصت می کند کنار خانواده اش باشد. در کنار این اتفاق بزرگ، برگزاری کنسرت های پی در پی در شهرهای مختلف و خارج از ایران، آقای خواننده را از خانه و خانواده دور کرده بود. این نبودن ها، همسر را به این نتیجه رساند که این مدل زندگی کردن سرانجامی ندارد.

آقای ستاره حالا بعد از جدایی باید مهریه همسرش را پرداخت کند. تعبیرها از خوشحالی او وقتی یکی از جوایز جشنواره موسیقی را برد، هم جالب بود. می گویند این آقا بعد از گرفتن جایزه خوشحالی کرده که می تواند بخشی از مهریه را با جایزه اش پرداخت کند. البته این شوخی را با دوستان نزدیکش کرده و بعضی ها هم که گوش های شان تیز بوده، شنیده اند و متوجه طلاق او شده اند.

با اینکه هنوز جدایی این ستاره از همسرش به طور رسمی اعلام نشده، شایعات دیگری درباره اش مطرح است، اینکه او وارد رابطه احساسی جدیدی شده است. چندی پیش آقای خواننده با یکی از بازیگران سینما که مدتی قبل از همسرش طلاق گرفت، در یکی از مجالس تقریبا خصوصی دیده شد و همین حضور همزمان دلیلی شده است تا بگویند، بعید نیست در آینده ای نزدیک بین این خواننده و این بازگیر اتفاقات خوشایندی بیافتد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: هفته نامه تماشاگران امروز