یک شرکت تولید کننده لباس زیر در آلمان برای جلب مشتری، تصاویر برهنه سیاستمداران این کشور از جمله...
 
یک شرکت تولید کننده لباس زیر در آلمان برای جلب مشتری، تصاویر برهنه سیاستمداران این کشور از جمله خانم صدر اعظم آلمان را روی بیلبوردهای تبلیغاتی خود برده است.

در حالی که بسیاری از شرکت‌های تجاری و اقتصادی آلمان در اثر بحران اقتصادی با خطر ورشکستگی مواجه اند، مدیران و مسئولان تبلیغی این شرکت‌ها برای افزایش فروش و جلوگیری از سقوط بیشتر ارزش سهامشان در بازار بورس، دست به ابتکارات جدید از جمله " برهنه تصویر کردن مقامات و شخصیت‌های سیاسی" کشورشان زده اند.

شرکت آلمانی "برونو بانانی" از هفته گذشته اقدام به چاپ و نصب بیلیوردهای تبلیغاتی کرده است که در آن تصاویر مونتاژ شده شخصیت‌های سیاسی آلمان از جمله خانم مرکل ( صدر اعظم ) و اشتاین مایر (وزیر خارجه ) با لباس زیر دیده می‌شود.

در پی بحران اقتصادی فروش این شرکت تولید کننده لباس در آلمان کاهش قابل ملاحظه ای یافته است، از این رو این شرکت اقدام به برگزاری حراج فصلی محصولات خود کرده است که نصب تصاویر مزبور برای تبلیغ این  حراج فصلی  است.

در حالی که نصب این بیلبوردهای تبلیغی با مخالفت‌های شدید برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی آلمان مواجه شده است برخی متخصصان امور تبلیغات معتقدند که  بحث و جدل بر سر اخلاقی بودن یا غیر اخلاقی بودن این شیوه تبلیغ، در واقع همان هدف اصلی طراحان این تبلیغ بوده است چرا که آنها می‌خواسته اند با این کار توجه افکار عمومی‌و رسانه ها را به خود جلب کنند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: Asriran.com
 
مطالب جالب دیگر:
اقدامی باورنکردنی: ایتالیایی‌ها همسرانشان را برای تفریح بهم قرض می‌دهند!!
توجه: رابطه مستقیم بطری‌های آب آشاميدنی باسرطان!
جالب‌ترین تصاویری که توسط ابرها بوجود آمد!
مشاهده جمجمه موجود فضایی در مریخ!(+عکس)
دو اقدام جالب و عجیب بازیگر مشهور سینما!