دو سال پیش هم ضعف‌های اخلاقی برلوسكنی او را در كانون توجهات قرار داد. او به این خاطر كه به مارا كارفانگا، ستاره تلویزیونی گفت: "اگر...

رسانه‌های ایتالیایی روز یكشنبه خبر دادند ورونیكا لاریو قصد دارد به زندگی مشترك 19 ساله با سیلویو برلوسكنی پایان دهد.این زن 52 ساله تایید كرد وكیل گرفته تا مراحل قانونی طلاق را طی كند.

روزنامه لا استامپا هم در شماره یكشنبه خود به نقل از او نوشت: "من وادار به برداشتن این گام شدم." نخست‌وزیر 72 ساله ایتالیا هنوز حرفی در این باره نزده است.

چند روز پیش بود كه لاریو موجب شرمندگی همسرش در محافل عمومی شد. دلیل این امر گزارش‌هایی بود كه می‌گفت حزب برلوسكنی قصد دارد در انتخابات پارلمان اروپا زنان جوانی را نامزد كند كه سیمای‌شان و نه قابلیت سیاسی‌شان توجه نخست‌وزیر ایتالیا را به خود جلب كرده است.
 

لاریو با ارسال ایمیل به خبرگزاری آنسا این اتفاق را "ننگ‌آور" خواند و گفت این امر مایه تاسف همه زنان است.
لاریو همچنین از بی‌بند و باری همسرش به ستوه آمده كه بر اساس گزارش‌های خبری گفته می‌شود در مهمانی شبانه جشن تولد یك دختر 18 ساله در ناپل شركت كرده است. لاریو گفت برلوسكنی در جشن تولد 18 سالگی هیچ یك از سه فرزندش حضور پیدا نكرد، "هر چند كه دعوت هم شده بود".
دو سال پیش هم ضعف‌های اخلاقی برلوسكنی او را در كانون توجهات قرار داد. او به این خاطر كه به مارا كارفانگا، ستاره تلویزیونی گفت: "اگر ازدواج نكرده بودم، فورا با شما ازدواج می‌كردم" مجبور به عذرخواهی شد. در حال حاضر كارفانگا یكی از وزیران كابینه برلوسكنی است.
برلوسكنی و لاریو سال 1980 با هم آشنا شدند. لاریو كه آن زمان 24 سال داشت، بازیگر بود و برلوسكنی برای اولین بار او را در نمایشی در میلان ملاقات كرد. او اغلب می‌گوید با یك نگاه عاشق همسرش شده است. این زوج 10 سال بعد ازدواج كردند.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
جدیدترین خبر از ريحانا و نامزد جديدش!!
زایمان با کمک اینترنت!!
مقایسه جالب آب جوشیده در مایکروویو با آب جوشیده در کتری (+عکس)
اگه میخواهید بدانید بچه‌تون چه شکلی میشه، اینجارو ببینید!!
کوتاه و عجیب از بزرگترین خودکشی‌ دسته جمعی‌ تاریخ! (+عکس) (+16)