: گلشیفته درست است که بازیگر خیلی خوبی است ولی هیچ وقت سوپراستار نبود اما...

شیلا خداداد از بازیگران فیلم اخراجی ها 2 می‌گوید: قرار بوده در اخراجی های 1 هم نقش داشته باشد اما به علت مسافرت موفق به قبول کار نشده است.
وی درباره نحوه انتخابش برای بازی در «مسافری از هند» به "ایران دخت" می‌گوید: برای این سریال آقای جعفری مرا به دفترشان دعوت کردند، تست گریم از من گرفتند که ببینند شبیه هندی‌ها می‌شوم یا نه. گریم کردند و عکس گرفتند دیدند کپی هندی‌ها شده‌ام. بنابراین انتخاب شدم برای نقش «سیتا».

خداداد درباره فیلمنامه سریال "مسافری از هند" می‌گوید: من فیلمنامه برای سریال زیاد می‌خواندم ولی مسافری از هند سریال خیلی خاصی بود و من فکر می‌کنم که دیگر تکرار نشود. درست است که خیلی سریال‌های خوبی بعد از آن ساخته شده و خیلی هم پربیننده هستند ولی خاص بودن مسافری از هند هنوز هم مانده و هنوز هم فراموش نشده است.

شیلا خداد که معتقد است یکنواخت بودن را دوست ندارد در ادامه به جنگ بازیگران زن سینمای ایران می‌رود و در معرفی سوپراستارهای سینما می‌گوید: گلشیفته درست است که بازیگر خیلی خوبی است ولی هیچ وقت سوپراستار نبود اما خانم مهناز افشار هست که می‌تواند کمک کند به اینکه فیلم‌ها گیشه خوب داشته باشند و او به نوعی یک سوپراستار است.
وی در ادامه با بیان اینکه قرار بوده در اخراجی های 1 هم نقش داشته باشد می‌گوید: اخراجی‌های 1 کمی‌دیر شروع شد و من دیگر نمی‌توانستم صبر کنم، چون حتماً باید می‌رفتم به سفر.
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
روی پیراهن مسی چه نوشته شده بود؟! (+عکس)
ترانه "ساسی مانكن" برای "كروبی"؟
پخش فیلم مستند و پنهان خسرو شکیبایی پس از 9 سال!
ماشینی فوق‌العاده: پیمودن 1کیلومتر در 10ثانیه!! (+عکس)
حافظ درست گفته است، یوسف گمگشته‌...!