معروف ترین بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از جراحی زیبایی
مطمئنا تماشای چهره های بازیگران زن سرشناس کشورمان, قبل و بعد از جراحی زیبایی برای اکثر مردم جذابیت خاصی دارد. پس با ما همراه شوید.

جراحی زیبایی بازیگران زن

شايد روزها جلو بروند و عددی كه با عنوان «سن» هميشه همراه ما جلو مي‌آيد بالا برود اما اين دليل قانع‌كننده‌ای نيست كه چهره‌ها هم به تناسب بالا رفتن اين عدد پير و فرسوده شوند!
حداقل اين روزها چنين تناسبی كاملا مختل شده است؛ آن هم به مدد متد پيشرفته پزشكی كه قدرت خلق زيبايی را زير دستان متبحر متخصصان اين زمينه آورده است و البته كه اين علم و استفاده صحيح  از آن به خصوص برای ترميم و بازسازی نقاط ضعف چهره اتفاق مثبت و قابل توجهی است.

در همين راستا تعداد چهره‌های سرشناسی كه از همين مقوله كمك گرفته‌اند و گويی روزها را به عقب بازگردانده‌اند كم نيست. چهره آنها نسبت به گذشته تغييرات شاخصی را تجربه كرده كه البته اين تحولات در مسيری مثبت پيش رفته است.
با اين وصف شما قرار است يك «قبل» و «بعد» ويژه را از نظر بگذرانيد؛ قبل و بعدی كه برای چهره‌های مشهور اتفاق افتاده و امروز آنها را خيلی بهتر از ديروزشان كرده است.


شیلا خداداد


شیلا خداداد قبل و بعد از جراحی زیبایی

شیلا خداداد قبل و بعد از جراحی زیبایی

جراحی بينی چهره شيلا خداداد را نسبت به گذشته‌اش متفاوت كرده است. صورت او بازتر شده و بينی جديد حسابی به چهره‌اش می آيد؛ البته تغيير رنگ و مدل ابرو هم او را نسبت به سال‌هايی كه جوان‌تر بود، كاملا متفاوت كرده كه اين تفاوت اتفاق مثبتی در چهره او محسوب می شود.


نگار فروزنده


نگار فروزنده قبل و بعد از جراحی زیبایی

نگار فروزنده قبل و بعد از جراحی زیبایی

او هم جزو كسانی است كه حسابي از پيشرفت علم در زمينه زيبايی بهره برده است. قبل و بعد نگار فروزنده دربرگيرنده تفاوت‌های مشخصی است كه جراحی بينی می تواند يكي از آنها باشد. جدا از همه اينها چهره نگار فروزنده اين روزها نسبت به قبل بيشتر جاافتاده كه خب يكی از دلايلش مي‌تواند همين اعمال تغييرات باشد.


شبنم قلی خانی


شبنم قلی خانی قبل و بعد از جراحی زیبایی

شبنم قلی خانی قبل و بعد از جراحی زیبایی

اولين و مشخص‌ترين تغييری كه در چهره شبنم قلی خانی به چشم می آيد جراحی بينی اوست كه قيافه‌اش را زير و رو كرده است. مقايسه قبل و بعد شبنم قلی خانی در يك نگاه سريع و گذرا گواه همين ادعاست. او اين روزها به لحاظ استايل، به مراتب برازنده‌تر از گذشته است.


آرام جعفری


آرام جعفری قبل و بعد از جراحی زیبایی

آرام جعفری قبل و بعد از جراحی زیبایی

اگر چه عکس قدیمی آرام جعفری با گریم است ، اما باز هم نمی توان نقش غير قابل انكار جراحی زيبايی بينی را در چهره فعلی اش ناديده گرفت. آرام جعفری هم جزو آن دسته كسانی است كه صورتش نسبت به چند سال پيش حسابی بازتر شده است. اين تغيير قيافه البته روند مثبتی داشته است.


کتایون ریاحی


کتایون ریاحی قبل و بعد از جراحی زیبایی

کتایون ریاحی قبل و بعد از جراحی زیبایی

بانوی باوقار سينما و تلويزيون ايران كه مدتی است از بازی كنار كشيده و روزهاي آرامی را در جزيره كيش می گذراند، بين كسانی قرار می گيرد كه قبل و بعد متفاوتی در چهره را تجربه كرده‌اند. او اين روزها نسبت به دهه سوم زندگی خود به مراتب‌تر صورت به مراتب بهتری دارد كه جراحی بينی مي‌تواند يكی از اين فاكتورهای تاثيرگذار باشد.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: مجله زندگی ایده آل