روزهایی که گلزار هنوز به شهرت نرسیده بود محمدرضا گلزار زمانی به آرایشگاهی می‌رفت که...

دوست و شریک سابق گلزار می‌گوید وی لیاقت کارهایی را که برایش کرده است نداشته است!

حمید جاوید، آرایشگر و شریک سابق محمدرضا گلزار، از این بازیگر گلایه می‌کند و می‌گوید: دیگر به مدل موهای محمدرضا گلزار کاری ندارم.
بنابرگزارشی که "ایران دخت" منتشر کرده است روزهایی که گلزار هنوز به شهرت نرسیده بود محمدرضا گلزار زمانی به آرایشگاهی می‌رفت که حالا خیلی از چهره‌های سینمایی و ورزشی برای اصلاح‌موی سر به آنجا می‌روند. آن آرایشگاه متعلق به حمید جاوید بود که درست سرکوچه این سوپراستار برپا بود.

این نشریه در ادامه می‌نویسد: بعد از این ماجرا صاحب آرایشگاه به واسطه گلزار با بازیگران زیادی آشنا شد که آنها کم‌کم به مشتری آرایشگاه تبدیل شدند. اما این موضوع هم به دوستی گلزار و جاوید صدمه‌ای نزد و حتی آنها به فکر شراکت افتادند. آنها در خیابان گاندی آرایشگاهی افتتاح کردند که در حال حاضر بسیاری از چهره‌های ورزشی و سینمایی به آنجا می‌روند.

اما ظاهرا اختلاف این دو از آنجا شروع می‌شود که جاوید به فکر افتتاح آرایشگاه بزرگتری می‌افتد.
جاوید که وارد شرح جزئیات اختلاف خود با گلزار نمی‌شود در این خصوص می‌گوید: «خیلی وقت بود که با او کار می‌‌کردم. او می‌دانست که می‌خواهم یک مکان بزرگتر برای آرایشگر در نظر بگیرم. ولی یک کارهایی کرد که مناسب نبود».
وی در ادامه می‌افزاید: «12 سال کارهایش را انجام دادم. موهایش زمانی که بلند بود، 4 ماه وقت برای کوتاه کردن موهایش اِتود زدم. بعد همه دیدند که چه مدل موی خوبی درآمد و به محبوبیتش لطمه‌ای وارد نشد. اما حالا می‌فهمم که گلزار لیاقت این کارها را نداشت».

شریک سابق گلزار در ادامه می‌گوید: «به نظرم ایشان به درد این سیستم نمی‌خورد. یعنی گلزار لیاقت این کارها را ندارد. او نمی‌تواند در یک همچین دنیایی زندگی کند. نمی‌تواند ایده‌آلیستی باشد و دیدید که بعد از اینکه با هم قطع رابطه کردیم، افت کرد. در فیلم «مجنون لیلی» دیگر من کاری به مدل موهایش نداشتم و به نظرم خیلی تغییر کرده و خوب نبود. تا حالا سکوت کردم، ولی الان می‌خواهم از حقانیت خودم دفاع کنم».
 
گردآوری: گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: shafaf.ir
 
مطالب جالب دیگر:
برای مقابله با اسلام همه برهنه به خیابانها بیایند!!
مردی که زن بود اما... (+عکس)
اگه گفتی کدام یکی از اینها واقعی هست!! (+عکس)
عکس‌های خارق العاده از خانه‌ای در لواسان تهران!
سبیل‌های شوهرم «نفرت انگیز» است! (+عکس)