ناراحتی بهاره رهنما به خاطر جدایی از همسرش؟ + عکس
بهاره رهنما متنی را منتشر کرده است که شایعات زیادی در فضای مجازی بوجود آورده است.

دلیل ناراحتی بهاره رهنما چیست؟

بهاره رهنما که این روزها شایعه جدایی از همسرش دهان به دهان می چرخد مدتی است که در اینستاگرام خود تنها از دخترش می نویسد و غمگین است.

بهاره رهنما در اخرین پست اینستاگرامی خود نوشته:

تجربه های اخير :اين روزا امتحانای تقريبا سختی رو دارم ميگذرونم، به ظاهر چهار تا عكس و كار كسی نبايد نگاه كرد ، پنهان نميكنم كه غمگينم و فشار اتفاقات مختلف از شروع سال كمي برام سنگين بوده ، اما امروز دچار يك كشف و شهودی شدم كه گفتم شايد در ميون گذاشتنتش با شماها خالی از لطف نباشه :

امروز اومدم كمی از خدا گلگی كنم ، يكدفعه به خودم گفتم : باهار خانم تو در كل زندگيت تا الان هزازان هزار اتفاق خوب و بزرگ و ده ها معجزه داشتي تو درس و كار هميشه شانس هاي خوب بهت رو كرده ، تو رفاقت و خانواده ، تو دل مردم جا شدن ،تو سلامتيت،و.....كه يادت نموند حتی برای نصف اين خوشی ها بگی : خدايا قربون مرامت دستت درد نكنه! پس الان هم بابت چند تا ناخوشی كه در مقابل اونهمه نعمت هيچه حق گلايه نداری، اين بود كه گفتم خدايا تو اين روزای ظاهرا سخت تازه يادم اومده چقدر بايت اونهمه روزای خوب بهت تشكر بدهكارم، خدايا ممنونتم كه يادم انداختی تو حسابمون با هم چقدر من بدهكارتم،خدايا بابت اين ناخوشی هام ممنونتم ، شكر كه تورو دارم و قوی تَر ميشم براي بندگيت.

 

bahareh_rahnama_1.jpg

 

پستی که ناراحتی او را از یک موضوع خانوادگی تایید می کند.

گفتنی است، در ماه های اخیر شایعات بسیاری پیرامون جدایی زوج موفق سینما و تلویزیون ایران، بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی شنیده میشد و این در حالی است که هیچ یک از آنها حاضر به پاسخگویی در این خصوص نشدند. بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله «توفیق اجباری»، «ورود آقایان ممنوع»، «سن پطرزبورگ»، «پژمان» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود دارد و پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با فیلم هایی همچون «مارمولک»، «ساختمان پزشکان» و «شب های برره» در سال های اخیر خوش درخشیده است.

 بهاره رهنما در گفتگوی نوروزی با مجله دیده بان وقتی سوالی پیرامون این شایعات شنیده نیز بی آن که جواب مستقیمی در رد یا تایید شایعه بدهد صرفا به این بسنده کرده که مردم لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند!
رهنما در پاسخ به سوالی مربوط به اینکه درباره وی و قاسم خانی حرفهای زیادی زده میشود گفت: (مردم) لزومی ندارد در مورد جزییات زندگی آدمها بدانند. چه لزومی دارد. وی ادامه داد: علاقمندان ما همین که می بینند ما سالم هستیم، خوب هستیم و داریم کار می کنیم باید خوشحال باشند.


گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: fardanews.com