سلفی همایون شجریان با دخترش یاسمین و پدرش محمدرضا شجریان
 همایون شجریان با انتشار عکس و متنی درباره آخرین وضعیت جسمی پدرش محمدرضا شجریان نوشت.

نوشته همایون شجریان درباره وضعیت محمدرضا شجریان

همایون شجریان، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، از مراقبت‌ها و رسیدگی‌های پزشکی و بهتر شدن حال پدرش خبر داد.

همایون شجریان عکسی از خودش و دخترش (یاسمین) در کنار استاد شجریان منتشر کرد.

همایون شجریان نوشت:

«دوستان عزيز و گرامى با سلام و آرزوى شادى و سلامتى براى شما مهربانان هميشگى و با سپاس بيكران از اين كه حال پدر را جويا هستيد و برايشان آرزوى سلامتى مى‌كنيد، هربار كه از كنسرت‌هاى شهرستان باز می‌گردم براى خوشحال كردن ايشان از لطف و احوال‌پرسى شما مى‌گويم، و هميشه با لبخند و سپاسگزارى از لطف‌تان، مى‌گويند كه سلام من را به همه برسان.

عزيزان رسيدگى‌ها و مراقبت‌هاى ويژه پزشكى از پدر به شدت ادامه داشته و باعث شده كه حال ايشان بهتر شود و ما هم اميدوارتر. از پانزده سال پيش تا به امروز پزشكان عزيز زيادى مسئوليت درمان‌هاى پدر را برعهده داشته‌اند كه دست تك تك شان را مى‌بوسم و خود را مديون‌شان مى‌دانم.

از آوا جان مشكاتيان عزيز و هميشه مهربانم بسيار بسيار سپاسگزاريم كه چند ماه است با وجود مشغله‌هاى زيادى كه دارد، تا بازگشت همسر پدر از سفر با عشق و صبورى شبانه روز و تمام وقت به همراه پرستارهاى ويژه از ايشان مراقبت و كارهاى شان را مديريت مى‌كند.

سپاس ديگرمان از وزير بهداشت جناب دكتر هاشمى‌ست كه از روز اول دوستانه و بى‌توقع اجازه ندادند كه در منزل براى مراقبت‌ها و رسيدگى‌هاى پزشكى از پدر دچار مشكل شويم. دعاهاى شما عزيزان و لطف‌تان بزرگ‌ترين دلگرمى‌هاست، براى‌تان بهترين آرزوها را دارم، هر كجا كه هستيد شاد و برقرار باشيد.

عكس: سلفى ياسمين با به قول خودش باباجى و بابا.»

 

عکس منتشر شده توسط همایون شجریان

عکس منتشر شده توسط همایون شجریان



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabaronline.ir