مدونا به خاطر پسرش اسباب کشی کرد
مدونا، خواننده معروف آمریکایی به خاطر پسرش به شهر لیسبون پرتغال اسباب‌کشی کرد.

پسر مدونا در پرافتخارترین تیم پرتغال

  مدونا، خواننده معروف آمریکایی برای این که پسر یازده ساله‌اش بتواند وارد دنیای حرفه‌ای فوتبال شود به شهر لیسبون پرتغال اسباب‌کشی کرد. دیوید باندا، پسر این خواننده ۵۹ ساله در آکادمی فوتبال بنفیکا، پذیرفته شده. مجله ویزا، چاپ لیسبون نوشت: "مدونا دیگر توریست نیست و حالا در لیسبون زندگی می‌کند."
 مدونا در حال حاضر در هتل زندگی می‌کند. او خانه‌ای ۹ میلیون دلاری در دهکده سینترا در ۳۰ کلیومتری شمال غرب لیسبون خریده است. گفته شده که بازسازی این خانه قرن نوزدهمی ۶ ماه طول می‌کشد.

دیوید یکی از ۶ فرزند مدونا است، که این خواننده آمریکایی او را در سال ۲۰۰۶ از مالاوی به فرزندی قبول کرد. مدونا که دو فرزند دارد، سه کودک دیگر از این کشور را نیز به فرزندی قبول کرده است. شایعات مربوط به اسباب‌کشی مدونا به لیسبون در ماه مه گذشته قوت گرفت، زمانی که این خواننده و بازیگر در مدرسه‌ای در لیسبون دیده شد.
دوید ۱۱ ساله بهار گذشته در مدرسه فوتبال بنفیکا تست داد و قبول شد. بنفیکا قهرمان چهار دوره اخیر لیگ پرتغال است. این تیم با ۷۹ قهرمانی در پرتغال و ۸۱ قهرمانی در تمامی رقابت‌ها، پرافتخارترین تیم پرتغال است.

مدونا تنها چهره معروفی نیست که خانه اصلی یا دومش در شهر لیسبون قرار دارد. مونیکا بلوچی، جان مالکوویچ و مایکل فاسبیندر دیگر چهره‌های معروفی هستند که در پایتخت پرتغال خانه دارند.




گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: khabarfarsi.com