جزئیاتی از طلاق بازیگر زن 62 ساله هالیوودی از همسر جوان ایرانی اش! عکس
جینا دیویس بازیگر 62 ساله از همسر ایرانی اش رضا جراحی که 15 سال از وی کوچکتر بود, جدا شده است.

جدایی جینا دیویس از رضا جراحی

جینا دیویس بازیگر زن هالیوودی از همسر ایرانی اش رضا جراحی که در سال ۲۰۰۱ با هم ازدواج کرده بودند، طلاق گرفت.

رضا جراحی ، با اشاره به تفاوت هایی غیر قابل انکار در مورد ازدواجشان ، در روز سه شنبه مدارکی را طبق اسناد و شواهد ارائه داد که نشان می دهد این زوج از ماه نوامبر گذشته جدا شده بودند، آنها در سپتامبر ۲۰۰۱ ازدواج کرده بودند که حاصل آن، سه فرزند است که یک دختر و ۲ دوقلو است ، آلیز ۱۶ ساله و دوقلوی ۱۳ ساله فرزندان پزشک ایرانی و بازیگر هالیوود هستند.


جینا دیویس و رضا جراحی در کنار فرزندانشان

جینا دیویس و رضا جراحی در کنار فرزندانشان

بیش از ۱۰ سال پیش بود که خبر ازدواج آنها به همراه مسئله اختلاف سنی شان منتشر شد و بخشی از زندگی خانم بازیگر آمریکایی با نام جراح ایرانی گره خود ؛ خبرها اینطور منتشر شد که :جینا دیویس، بازیگر ۵۸ ساله ی برنده جایزه اسکار، با مردی ازدواج کرده که ۱۵ سال از او جوان تر است. همسر بازیگر مشهور جراح پلاستیک و یک ایرانی است که ۴۳ سال سن دارد اما حالا خبر جدید در مورد این هنرپیشه و برنده جایزه اسکار اینطور منتشر شده است که :جینا دیویس، بازیگر ۶۲ ساله آمریکایی از همسرش رضا جراحی، جراح پلاستیک زیبایی ایرانی-آمریکایی جدا شد.


رضا جراحی که چهارمین همسر دیویس بود بعد از ۱۷ سال زندگی با این ستاره دنیای سینما با درخواست طلاق به دادگاه از او جدا شده است درخواستی که چند روز پیش از سوی جراحی به دادگاه رسیده است. براساس گزارشات علت اصلی جدایی این پزشک ایرانی از همسرش مشکلات و اختلافات غیرقابل حل عنوان شده است.

گفته می شود که رضا جراحی به دنبال این است که سرپرستی این فرزندان به صورت اشتراکی حل و فصل شود و از طرفی درخواست کرده که جینا دیویس بازیگر و مدلینگ آمریکایی مشمول کمک های دولتی به همسر طلاق گرفته نشود.



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir