شوکه شدن آنجلینا جولی از تصمیم غیرمنتظره پسرش!
مدوکس پسر خوانده آنجلینا جولی قصد دارد برای ادامه زندگی خود به خانه برد پیت برود!

مدوکس در فکر ترک کردن آنجلینا جولی

یکی از سایت های مرتبط با مشاهیر ادعا کرد که مدوکس پسر خوانده ی آنجلینا جولی و براد پیت تصمیم گرفته تا به نزد براد پیت برود و با او زندگی کند. درباره ی جزئیات این ماجرا گفته می شود که آنجلینا جولی از تصمیم مدوکس ناراحت و غمگین است. دلیل چنین تصمیمی به رفتارهای مادر (آنجلینا جولی) بازمی گردد که مشکلات زیادی را در خانه به وجود آورده است.

سایت "رادار" گزارش داد که مدوکس نوجوان ۱۶ ساله ی کامبوجی پس از اطلاع از این که مادرش در سال های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۱ به سر قبر "پل پوت" نخست وزیر اسبق کامبوج که مسبب مرگ و آوارگی سه میلیون کامبوجی شده رفته است از او عصبانی شده و با براد پیت تماس گرفته و از او خواسته تا برای زندگی پیش او برود.

براد پیت هم سعی کرده تا مدوکس را آرام کند و به پسرخوانده اش گفته که آنجلینا جولی به تاریخ کامبوج زادگاه مدوکس توجه زیادی دارد.

این در حالی است که دو سال پیش جولی,  براد پیت را به بد رفتاری با مدوکس متهم کرده بود و براد پیت هم چنین چیزی را انکار می کرد.

آنجلینا جولی مدوکس را در هفت سالگی و در سال ۲۰۰۲ به فرزندخواندگی قبول کرد. او در یک مصاحبه گفت: "وقتی مدوکس را دیدم احساس غریبی در وجودم متولد شد و در آن لحظه با خودم گفتم که من مادر او خواهم بود."



گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
seemorgh.com/entertainment
منبع: tabnakbato.ir