جرج کلونی 48 ساله یکی از مردان جذاب هالیوود است که جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران خود دارد...
 

جرج کلونی 48 ساله یکی از مردان جذاب هالیوود است که جایگاه ویژه‌ای بین طرفداران خود دارد. او تا کنون دو بار به عنوان جذا‌بترین مرد سال از سوی مجله‌ی "پیپل" انتخاب شده و حضورش در هر فیلمی باعث هجوم سیل تماشاگران به سالن‌های سینما می‌شود. از همین رو هم طبیعی است که زنان بسیاری مایل باشند در کنار او قرار بگیرند او طی چندین سال گذشته نشان داده علاقه ای به این رابطه‌ها ندارد
تنها روابط رومانتیک او طی سالیان گذشته به دو دختر منتهی شد.

سال گذشته عکس‌های فروانی از کلونی منتشر شد که همراه او دختری را نشان می‌دادند که پیشتر در یکی از رستوران‌های لاس‌وگاس پیشخدمت بوده و در همان زمان با کلونی آشنا شده است.
این دختر ۳۱ ساله‌ی آمریکایی سارا لارسون نام داشت که ۱۷ سال از کلونی جوان‌تر بود.
پس از دوستی با جرج کلونی، سارا لارسون از شغل خود استعفا داد و بیشتر از همه از بخت خوشی استفاده کرد که به این واسطه به او رو کرده بود.
در این میان او در کنار جرج کلونی در مراسم‌های سینمایی پرآوازه‌ای همچون فستیوال فیلم ونیز و همچنین اسکار ۲۰۰۸ ظاهر شد. با این حال سال گذشته خبر جدایی این دو از یکدیگر منتشر شد.

امسال نیز خبر دوستی جرج کلونی با زن جوانی که او نیز پیشخدمت رستورانی در فلوریدا بود منتشر شد. این دوستی که بواسطه فیلمبرداری فیلم جرج کلونی در فلوریدا شکل گرفت برخلاف رابطه اول که حاشیه‌ای بود خیلی زود تمام شد.

حالا فیلمبرداری فیلم دیگری از جرج کلونی در ایتالیا آغاز شده است و او باز هم با چهره جدیدی دیده می‌شود.
 
 
دوست دختر جدید اقای جذاب، بازیگر و مدل 31 ساله ایتالیایی الیزابتا کانالیز است. او که نقش‌های کوتاه و نه چندان مهمی در سینما داشته است، عمده شهرتش بخاطر اجرای برنامه تلویزیونی است.
احتمالا او هم خیلی زود از صفحه زندگی این بازیگر محبوب و دوست داشتنی کنار خواهد رفت نام او اینروزا حداقل بواسطه دوستی با جرج مطرح شده است.
جرج کلونی پیش‌تر در سال
۱۹۸۹ با تالیا بالسام ازدواج کرد که این دو در سال ۱۹۹۳ از یکدیگر جدا شدند. این هنرپیشه‌ی آمریکایی اعلام کرده است که به هیچ‌وجه قصد ازدواج کردن و بچه‌دار شدن ندارد. او سال‌ها پیش در مصاحبه‌ای با مجله‌ی "پیپل" گفته بود: «من آدم رمانتیکی هستم و ازدواج را دوست دارم…البته تنها در فیلم‌ها».
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: dailyfa.com
 
مطالب جالب دیگر:
پسر 5ساله، تمساحی که 20برابرش بود را با چاقو کشت!!
عکس‌های جنیفر لوپز و مارک آنتونی در مهمانی شبکه ESPN !
جالب‌ترین حیواناتی که در دنیا می‌توانید ببینید!
جزئیاتی از علت مسلمان شدن خواننده زن فرانسوی!
7 جشن ملی جالب در 7 جای دنیا!
تاثیر دیدن فیلم های مستهجن!