برنامه تلویزیونی «شب از خورشید پر میشه» که با اجرای محمود شهریاری ضبط و پخش می‌شد و قرار بود در فاصله دو عید قربان و غدیر ادامه داشته باشد به علت طرح یک سوال خاص...

پخش دو برنامه با اجرای دو مجری مشهور تلویزیونی از تلویزیون متوقف شده است.
از ادامه پخش برنامه‌های  زنده رضا رشید پور و محمود شهریاری در تهران و اصفهان به دلایل عنوان نشده از سوی مسئولان شبکه‌های مذکور جلوگیری شد.
برنامه تلویزیونی «شب از خورشید پر میشه»  که با اجرای محمود شهریاری ضبط و پخش می‌شد و قرار بود در فاصله دو عید قربان و غدیر ادامه داشته باشد به علت طرح یک سوال خاص از سوی مجری دچار توقف شد. همچنین برنامه زنده رشیدپور به علت مشابه قطع شد.

روزنامه بانی فیلم دراین باره گزارش داد برنامه هفتگی «زنده رود» است كه با اجرای رضا رشیدپور به صورت هفتگی در اصفهان تولید و به شكل زنده روی آنتن می‌رفت، به خاطر پرسش مجری و پاسخ یكی از مهمانانش، دچار مشكل شده و تا اطلاع ثانوی پخش نخواهد شد!
این برنامه كه علاوه بر مجری، بیشتر مهمانانش نیز از تهران و به صورت پروازی به اصفهان می‌رفتند، در شرایطی متوقف شد كه مسؤولان برنامه علاوه بر تأمین هزینه‌های رفت و برگشت به مهمانانش نیزمبالغی را هم به عنوان هدیه پرداخت کردند.
علت توقف پخش «زنده رود» به خاطر پرسش رشیدپور از یكی از مهمانان زن برنامه درباره داشتن یا نداشتن «عرق ملی» بود كه پاسخ مهمان برنامه و دلیل توقف برنامه، نیاز چندانی به توضیح ندارد!
گفتنی است،‌ مهمانان برنامه یاد شده، چند تن از بازیگران مجموعه «شمس‌العماره» بودند.
از سویی دیگر برنامه تلویزیونی «شب از خورشید پر میشه» نیز که با اجرای محمود شهریاری ضبط و پخش می‌شد دچار مشکل و تولید آن متوقف شده است.
این برنامه که در برج آزادی و به شکل زنده پخش می‌شد، بنا به گفته دست‌اندرکاران شبکه پنج، به دلیل برخی مشکلات پخش نمی‌شود، اما براساس شنیده‌های منتشر شده در«بانی‌فیلم»، دلیل اصلی توقف این برنامه هم مانند برنامه «زنده رود» پرسش مجری از مهمان برنامه – که از قضا او نیز یکی از بازیگران زن سریال شمس‌العماره بود- و پاسخ مهمان به سؤال شهریاری باعث شد مسؤولان شبکه پنج صلاح را در توقف برنامه «شب از خورشید پر میشه» ببینند.
سؤال شهریاری از بازیگر مهمان درباره فعالیتش در حوزه موسیقی بود و...
این برنامه که از عیدسعید قربان روی آنتن رفته بود قرار بود تا عیدغدیر ادامه پیدا کند که بروز مشکل مذکور ،مانع از ادامه پخش آن شد. 
  
"زنده رود" سومین برنامه با جرای "رضا رشید پور" است که به تعطیلی کشیده می‌شود. "مثلث" و " مثلث شیشه ای " دیگر برنامه هایی بودند که بااجرای رشید پور پخش می شد ولی به دلیل حواشی‌هایی، پخش آنها متوقف شد.
 برنامه "مثلث " برنامه ای بود که تنها یک قسمت از آن پخش شد وتهمینه میلانی و مسعود ده نمکی مهمانان این برنامه پرحاشیه بودند.
رشید پور آبان سال 86 پس از توقف برنامه "مثلث" در گفت وگویی بااشاره به اینکه توقیف یك شبه مثلث حاصل فشارهای بیرونی بودگفته است: شبی كه برنامه پخش شد تمام عوامل برنامه به علا‌وه مدیر مستقیم ما در استودیو حضورداشتند. ‌آقای مهندس حمیدی، مدیر گروه اجتماعی شبكه و آقای میرهاشمی، قائم مقام ایشان در استودیو بودند و تمام اتفاقاتی كه قرار بود در ‌برنامه بیفتد از قبل و به صورت مكتوب با مدیر گروه اجتماعی و مدیر شبكه هماهنگ شده بود. بعد از اتمام برنامه هم همه ‌با رضایت استودیو را ترك كردند.اما فردا ‌كه برای اجرای شب دوم برنامه آماده شده بودیم، ساعت هفت بعدازظهرگفته شد كه برنامه دیگر روی آنتن نمی‌رود و صبح روز بعد هم من در روزنامه‌ها خواندم كه برنامه ‌توقیف شده ! اول فكر نمی‌كردم این خبر صحت داشته باشد اما بعد دیدم كه پیش‌بینی خبرنگارها درست بوده است.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: jahannews.com
 
مطالب جالب دیگر:
بیماری‌ای که شما را تبدیل به یک اعجوبه می‌کند!!
پیام‌های عاشقانه ارسالی کاربران
افراد مشهوری که اعضای بدن‌شان را بیمه کرده‌اند! (+عکس)
رسوایی جنسی یک افسر و رابطه با 17 کودک حتی برادر و کودکان 2ساله!!
ماجراجویی جالب: سرما چه بلایی بر سر تلفن‌ همراه می‌آورد؟
عمل زیبایی باعث مرگ ملکه زیبایی و مدل مشهور شد!! (+عکس)