این تصاویر پخش شده در جامعه، این بازیگر به همراه خانم های بد حجاب با پوشش نامناسب دیده می شود. تصاویر خصوصی وی در حالی منتشر شده است، که...


در روزهای اخیر، بازهم تصاویر خصوصی یک بازیگر ایرانی در میان مردم و عمداتا از طریق بلوتوث تلفن های همراه منتشر شده است.
این بازیگر مرد سینمای کشور، یکی از چهره‌های جوان و مشهور کشور است که فیلمی از وی اکنون در حال اکران در سینماهای کشور است. در این تصاویر پخش شده در جامعه، این بازیگر به همراه خانم‌های بد حجاب با پوشش نامناسب دیده می‌شود. بنابراین گزارش، تصاویر خصوصی وی در حالی منتشر شده است، که از سال های گذشته انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی بازیگران و ورزشکاران مطرح و مشهور کشور به شدت افزایش یافته و به دلیل اینکه برخی از مردم کشورمان از لحاظ فرهنگی در سطح پائینی هستند به این گونه تصاویر و فیلم های خصوصی اقبال فراوانی نشان می‌دهند.
 البته
ناگفته نمایند که جستجو و تجسس در زندگی خصوصی چهره‌ها به خصوص ورزشکاران و بازیگران در کل جهان همه گیر بوده و در کشورهای خارجی نیز این پدیده به شکل زننده ای رواج دارد. گفتنی است، متاسفانه علاوه بر شیوع خطرناک ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی در کشور، برخی از بازیگران و ورزشکاران و به طور کل افراد مشهور کشور، شئونات اجتماعی را رعایت نکرده و با بی توجهی و گاه بی بند و باری زمینه چنین مسائلی را برای برخی سودجو و بی فرهنگ فراهم می‌سازند.
 
گردآوری:گروه سرگرمی سیمرغ
www.seemorgh.com/Entertainment
منبع: baztabonline.com
 
مطالب جالب دیگر:
تصویری که شما را متعجب خواهد کرد! به چشمان‌تان اعتماد کنید!!
آیا می‌توانید این متن را بخوانید؟!
آماری بسیار خواندنی: زنان و مردان غریبه چند دقیقه به یکدیگر نگاه می‌کنند؟!!
بیماری‌ای که شما را تبدیل به یک اعجوبه می‌کند!!
فکر می‌کنید مذهبی‌ترین کشور های جهان کدام کشورها هستند؟!
چهار راه ساده برای دانلود از یوتیوب
تصاویر معروف‌ترین زنانی که قبلا مرد بوده‌اند و حالا زن هستند!! (1)